Video: Suzuki se vrací do MotoGP

vydáno 10. 10. 2014, text PtP, foto Suzuki Racing

Suzuki je po Hondě, Yamaze a Ducati další značkou, která rozšíří pole továrních týmů v královské kubatuře.

Zprávy o průběhu testování uvolňovala Suzuki už během roku. Vše ale vyvrcholilo během veletrhu Intermot, kdy manažér týmu Davide Brivio představil tým, a především týmový stroj.

Jasně modrá Suzuki GSX-RR s litrovým řadovým čtyřválcem by měla podle oficiálních informací disponovat výkonem přesahující hranici 230 koní. Hmotnost celého stroje bude 160 kg, tlumiče ponesou logo Öhlins, brzdy pak Brembo. 

Zatímco testovací dvojici tvořili Randy De Puniet a Nobuatsu Aoki, v příští sezoně budou na startech velkých cen řídítka v rukou třímat Aleix Espargaro a Maverick Vinales. 

Suzuki opustila MotoGp v roce 2012, kdy se svým strojem startovala ve třídě "céertéček". Rok předtím za ni ještě jako plnohodnotný tým startovali Álvaro Bautista a John Hopkins. Lepší Bautista tehdy bral v celkovém pořadí až třináctou příčku. Posledním světovým šampionem v sedle Suzuki pak byl v roce 2000 americký jezdec Kenny Roberts junior. 



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife