Kawasaki čekají testy v Sepangu

vydáno 8. 1. 2011, text Jiří Nykodým, foto Kawasaki

Michal Salač bude testovat s týmem Pedercini v kubatuře Superstock 1000 v malajském Sepangu. Současně s ním usednou na stroje ve stejné kubatuře Bryan Starting, Marco Bussolotti a Leandro Mercado.

Rozsáhlý test japonské továrny Kawasaki na malajském okruhu Sepang startuje již v pondělí 10. ledna, a tým zelených se tak začne pečlivě připravovat na nadcházející sezonu 2011 mistrovství světa superbiků. Právě během čtyřdenního testu se poprvé sejde kompletní tým továrny Kawasaki se všemi piloty.

Zatím není stoprocentně jistá účast největší hvězdy týmu Kawasaki - Australana Chrise Vermeulena. Chris se stále zotavuje ze zranění své nohy, které si přivodil již během loňského závodu WSBK na brněnském Masarykově okruhu, od té doby se už na závodní motocykl neposadil. Podle všech prohlášení se Vermeulen chce zúčastnit tohoto testu jako aktivní jezdec, ale pokud mu to doktoři nedovolí, bude zde figurovat alespoň jako divák. Vedle Vermeuelena budou testovat tovární motocykly Kawasaki Ninja ZX-10R ještě Brit Tom Sykes a Španěl Joan Lascorz.

Zároveň bude na trati v Sepangu testovat i soukromý tým Kawasaki Pedercini, jenž vyšle na trať italského jezdce Roberta Rolfa a Maďara Gábora Talmácsiho. Talmácsi zatím nemá podepsanou smlouvu a až podle výsledku testu se rozhodne, zda Maďar bude závodit v sezoně 2011 za tým Pedercini.

Práci těchto stálých jezdců Kawasaki podpoří i testmani Japonec Katsuaki Fujiwara a Brit Stuart Easton. Svůj prostor na trati dostane i dvojka jezdců supersportového týmu Kaawasaki ve složení Australan Broc Parkes a Španěl David Salom.




Diskuze k článku


Přečtěte si také

Talmácsi o superbikové Kawasaki  13. 1. 2011  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife