Abrahama na testech MotoGP znovu trápí zranění,

vydáno 4. 2. 2014, text Cardion AB Motoracing, foto MotoGP.com

Čtyři měsíce od operace poškozeného ramenního kloubu, po dvou měsících rehabilitace a dalších dvou měsících tréninku nastoupil Karel Abraham k prvním testům MotoGP v sezoně 2014. Zranění, kvůli kterému musel ukončit loňskou sezonu, se ale ozvalo znovu. Abraham odjezdil s bolestmi jedenačtyřicet kol a se ztrátou 6,469 vteřiny obsadil šestadvacáté místo. Po skončení prvního testovacího dne se musel nechat ošetřit na klinice MotoGP.

Karel Abraham:
„Je to jednoduché: rameno je pořád problém. Jsem z toho strašně zklamaný, při cvičení i na motokrosu to bylo v pohodě, ale tady se to zase projevilo. Upřímně – bolí to jak prase, hlavně v krajních polohách a při zátěži. Těch čtyřicet kol, co jsem najel, bylo už na limitu toho, co se s tím dalo zvládnout. Takže zase na kliniku a zase se modlit, aby se to do rána nerozleželo, ale uklidnilo. Nic víc pro to udělat nemůžu. A už teď je jasné, že jak přijedu domů, tak zase skončím u doktorů. Je to fakt škoda, motorka je bezvadná a mohli jsme dneska udělat spoustu práce. Jsem zklamanej.“

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing:
„Jsme maximálně spokojení s motorkou, Karel se na ní cítí dobře, nemáme s ní žádné větší problémy. Ještě v osm večer jsme sice v boxu a pracujeme, ale to je při přechodu na novou motorku, kterou neznáme, normální. Problém máme jen jeden, ale o to větší – Karlovo rameno. Po šesti měsících, kdy člověk nesedí na motorce, by bylo i tak těžké znovu začít naplno jezdit, natož když má člověk bolesti. Největší problémy má Karel při překlápění motorky ze strany na stranu, nemůžeme ani najezdit tolik kol, kolik bychom chtěli. Musíme doufat, že zítra to bude lepší a budeme moct začít znovu. Musíme upravit strategii, nemá smysl honit se za co největším počtem kol, protože čím víc jich Karel najede, tím víc je unavený a rameno ho bolí.“



Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Magazín Motoroute
před 7 hodinami
MotoRoute 5/2020 vychází 5.10.2020 👍
Bikes.cz
před 2 dny ve 23:29
Čínský výrobce CFMoto představil o uplynulém víkendu velký cestovní motocykl schopný konkurovat "japoncům".
Bikes.cz
před 4 dny ve 22:00
Čtyřválec v Zedovi je jako turbína... Dominik Valášek protáhnul Z900 Červenohorským sedlem.
Bikes.cz
před 5 dny ve 22:21
Libor Podmol – nejenže už zase předvádí triky a skáče FMX, ale hodlá startovat příští rok na Dakaru!
Všechny příspěvky ...