Neproměněný první a druhý mečbol

vydáno 17. 4. 2011, text TZ, foto RZ

Všechno nasvědčovalo tomu, že náš tým čeká tento víkend předčasná velikonoční pomlázka. Assen je jednak oblíbený okruh Jakuba Smrže, všechny tréninky a také superpole pak tuto optimistickou teorii jen potvrzovaly a navíc Kuba do Nizozemí cestoval se zdravou sebedůvěrou nabitou v Doningtonu. Motocyklové silniční závody jsou ale i o štěstí a to tentokráte nestálo na straně našeho "pivního" týmu, bohužel. Tak snad až příště! Ale podívejme se, jak to dnes v Assenu vypadalo:

V ranním warm upu nebyl výsledek zrovna nejlepší, ovšem warm up není a nikdy nebyl o dosažených časech. Ba právě naopak! V první jízdě se objevil Kuba Smrž po prvním kole na 7. místě, ovšem po 3 kolech byl až 15., když se musel vyhnout Leonu Haslamovi, který spadl, a náš borec tak musel do kačírku. Po velmi dobré stíhací jízdě se probojoval až na místo osmé, v 18. kole, vzápětí v šikaně spadl a jeho francouzský týmový kolega se mu nestačil už vyhnout.... V druhé jízdě se start Jakubovi vůbec nepovedl, ovšem postupně se jako dvojče s dvojčetem (tedy se Sylvainem) probojovali oba až do Top 10, když jim na Top 5 chyběla jedna jediná sekunda!

Jakub Smrž: "V první jízdě jsem byl neustále v úzkém kontaktu se špičkou, když bohužel uklouzl Haslam a donutil mě k vyjetí z tratě. Pak jsem ale udělal jsem v šikaně chybu a nechtěně způsobil pád i svého týmového kolegy Guintoliho. Utrpěl jsem zranění lokte, které ale rozhodně neovlivnilo můj výkon ve druhé jízdě. V ní jsem měl špatný start a během prvního kola jsem se dostal ještě do kontaktu s Camierem. Nakonec jsem dojel na devátém místě, jen o několik desetin od místa pátého. Ve druhé jízdě jsem jel na druhé motorce, a tak jsem potřeboval několik kol, abych si na ni zvykl, protože měla trochu odlišné nastavení."

Sylvain Guintoli: "Musím upřímně říci, že jsem nečekal žádné velké konečné umístění. Jezdil jsem ale dobré časy na jednotlivá kola, na úrovni Top 5. Přes všechny své zdravotní problémy jsem se blížil těm časům, které jezdím, když jsem zdravý. Zítra jdu do nemocnice na vyšetření, kde se rozhodne, zda bude můj kotník potřebovat operaci, nebo ne. Ale jsem si jistý, že se po vyléčení brzy vrátím do bojů o stupně vítězů."



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife