GP Japonska - závod Moto2

vydáno 3. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Moto GP Japonska: Skvělý výkon dostal Karla Abrahama na bednu!

V závodě kubatury Moto2 se z vítězství mohl radovat lídr průběžného pořadí šampionátu Španěl Toni Elías na motocyklu Moriwaki v barvách týmu Gresini, když v těsném souboji porazil druhého v cíli - svého krajana Juliana Simóna na Suteru z týmu Aspar. Fantastický závod v Japonsku zajel brněnský Karel Abraham na stroji FTR, který v posledním kole závodu překonal Alexe de Angelise a pro svůj tým Cardion AB Motoracing dovezl premiérové pódium v historii - závod dokončil na třetí pozici. Se čtvrtým místem se musel spokojit de Angelis na MotoBI a první pětici doplnil Brit Scott Redding na Suteru.

Výsledky:

1. Toni Elías – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – 23 giri in 43'50.930
2. Julian Simón – Mapfre Aspar Team – Suter MMX – + 0.315
3. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – FTR Moto M210 – + 9.839
4. Alex de Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 10.178
5. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMX – + 11.237
6. Yuki Takahashi – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 12.778
7. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – Suter MMX – + 17.284
8. Thomas Lüthi – Interwetten Moriwaki Moto2 – Moriwaki MD600 – + 17.892
9. Roberto Rolfo – Italtrans S.T.R. – Suter MMX – + 19.235
10. Alex Debón – Aeroport de Castello Ajo – FTR Moto M210 – + 19.568
11. Simone Corsi – JiR Moto2 – MotoBI – + 22.713
12. Dominique Aegerter – Technomag CIP – Suter MMX – + 23.417
13. Andrea Iannone – Fimmco Speed Up – Speed Up S-10 – + 25.847
14. Claudio Corti – Forward Racing – Suter MMX – + 27.528
15. Raffaele De Rosa – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 28.696
16. Jules Cluzel – Forward Racing – Suter MMX – + 29.629
17. Sergio Gadea – Tenerife 40 Pons – Pons Kalex – + 34.072
18. Mike Di Meglio – Mapfre Aspar Team – Suter MMX – + 37.087
19. Axel Pons – Tenerife 40 Pons – Pons Kalex – + 40.460
20. Michael Ranseder – Vector Kiefer Racing – Suter MMX – + 40.653


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife