Repsol Honda a tři jezdci v 2011?

vydáno 1. 7. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Pokud se HRC přece jen dohodne s Casey Stonerem, je velmi pravděpodobné, že na startu příští sezony uvidíme tři tovární stroje týmu Honda Repsol.

Vicepresident japonské továrny Honda oznámil, že společně se závodním oddělením továrny vážně zvažují nasazení tří motocyklů v továrním týmu Repsol Honda pro sezonu 2011.
 
Na otázku, jaký je důvod tohoto rozhodnutí, je jednoduchá odpověď - Casey Stoner. Management HRC potvrdil, že jedná o mnohamilionové smlouvě s Casey Stonerem, jenž by tak po třech letech přestoupil od Ducati k Hondě. Zde se tedy vytváří hlavní problém - Andrea Dovizioso má ve smlouvě klauzuli, že pokud bude v půlce sezony do průběžného pátého místa, kontrakt se mu automaticky prodlouží. Stejný dodatek má ve smlouvě i Dani, kterému, pokud bude v polovině sezony do průběžné třetí příčky, se smlouva také automaticky prodlouží. Pedrosu si chce v týmu také ponechat hlavní sponzor týmu - španělská olejářská firma Repsol, která je pro HRC velmi důležitým zdrojem finančních prostředků, a tato sponzorská smlouva rovněž vyprší na konci letošní sezony. Z těchto informací tedy vyplývá, že v týmu velmi pravděpodobně zůstane dvojice Dovizioso - Pedrosa, a pokud se továrna dohodne se Stonerem, uvidíme v roce 2011 tři tovární motocykly Honda.
 
Stonerův příchod k Hondě by měl částečně financovat nový sponzor týmu - rakouský gigant Red Bull.
 
"Stále vedeme rozhovory s Caseym a zároveň také jednáme s Danim a Andreou. Jednání stále probíhají, ale s Caseym jsme doposud žádnou smlouvu nepodepsali. Zároveň také jednáme s několika společnostmi o sponzoringu. S Repsolem jsme společně již celých šestnáct let, a pokud tuto spolupráci budeme moci prodloužit, budeme velmi šťastní. Zároveň ale také jednáme s několika dalšími společnostmi, a jednou z nich je i Red Bull. Pokud budeme potřebovat tři tovární motocykly, pojedeme se třemi. V současné chvíli je pro nás ale lepší mít na startu celkem šest strojů. Se sedmi nebo osmi motocykly na startu nebudeme moci dodávat všem týmům stejný materiál. Už nyní je to trošku obtížné se šesti," řekl  Shuhei Nakamoto.
 


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife