Aragón - páteční tréninky 125 cm3

aktualizováno 17. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Ráno jezdil nejrychleji Nicolas Terol, Kuba Kornfeil v Top 5!

1. volný trénink
Španěl Nicolas Terol jezdil nejrychleji v prvním volném tréninku nejnižší kubatury stopětadvacítek, když zajel čas 2:04,580 s. Na druhém místě je klasifikován jeho krajan Pol Espargaró, který na Terola ztratil dvě desetiny sekundy. Následuje třetí Brit Bradley Smith, čtvrté místo obsadil Japonec Tomoyoshi Koyama a výborný pátý čas zajel český závodník Jakub Kornfeil.

Výsledky:

1. Nicolas TEROL (SPA-Bancaja Aspar Team) 2'04.580
2. Pol ESPARGARÓ (SPA-Tuenti Racing) +0.247
3. Bradley SMITH (GBR-Bancaja Aspar Team) +0.632
4. Tomoyoshi KOYAMA (JPN-Racing Team Germany) +2.307
5. Jakub KORNFEIL (CZE-Racing Team Germany) +2.702
6. Luis SALOM (SPA-Stipa-Molenaar Racing GP) +3.873
7. Louis ROSSI (FRA-CBC Corse) +4.676
8. Peter SEBESTYEN (HUN-Right Guard Racing) +5.098
9. Efren VÁZQUEZ (SPA-Tuenti Racing) +5.167
10. Johann ZARCO (FRA-WTR San Marino Team) +5.193
11. Adrian MARTIN (SPA-Aeroport de Castello - Ajo) +5.514
12. Jonas FOLGER (GER-Ongetta Team) +5.741
13. Zulfahmi KHAIRUDDIN (MAL-AirAsia - Sepang Int. Circuit) +5.922 1
14. Joan PERELLO (SPA-SAG Castrol) +6.043
15. Jasper IWEMA (NED-CBC Corse) +6.427

2. volný trénink
V druhém tréninku malorážek se stal nejrychlejším domácí Pol Espargaró s časem 2:13,224 s. Druhé místo obsadil další španělský závodník - Marc Márquez se ztrátou šesti desetin sekundy. Následoval třetí Němec Jonas Folger, čtvrtý Španěl Nicolas Terol a páté místo obsadil Brit Bradley Smith.

Jakub Konrfeil zajel čtrnáctý čas se ztrátou čtyř sekund na Espargara.

Výsledky:

1. Pol Espargaró – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – 2'13.224
2. Marc Márquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA 125 – + 0.644
3. Jonas Folger – Ongetta Team – Aprilia RSA 125 – + 0.944
4. Nico Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 1.178
5. Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 1.281
6. Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125 – + 1.555
7. Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 1.725
8. Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 1.757
9. Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA 125 – + 3.058
10. Marcel Schrotter – Interwetten Honda 125 – Honda RS125R – + 3.058
11. Tomoyoshi Koyama – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 3.245
12. Sturla Fagerhaug – AirAsia Sepang Int. Circuit – Aprilia RSW 125 – + 3.374
13. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia Sepang Int. Circuit – Aprilia RSW 125 – + 3.391
14. Jakub Kornfeil – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 3.892
15. Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA 125 – + 4.731



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife