Aragón - páteční tréninky MotoGP

aktualizováno 17. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto Honda

1. volný trénink
V prvním volném tréninku královské kubatury MotoGP jezdil na Aragónu nejrychleji domácí závodník Španěl Dani Pedrosa na tovární Repsol Hondě s časem 1:50,506 s. Druhým nejrychlejším mužem dnešního rána se stal Američan Nicky Hayden na tovární Ducati, jenž na Pedrosu ztratil čtyři desetiny sekundy. Třetí místo obsadil Španěl Jorge Lorenzo na tovární Yamaze, následovala druhá tovární Ducati v podání Australana Casey Stonera a první pětici uzavřel Ital Marco Simoncelli na Hondě týmu Gresini.

Výsledky:
1. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1'50.506
2. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 0.411
3. Jorge Lorenzo – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – + 0.422
4. Casey Stoner – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 0.689
5. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.262
6. Valentino Rossi – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – 1.263
7. Hector Barberá – Paginas Amarillas Aspar – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.286
8. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.339
9. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.521
10. Ben Spies – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.635
11. Marco Melandri – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.815
12. Randy De Puniet – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.834
13. Aleix Espargaro – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 2.246
14. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 2.316
15. Mika Kallio – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 2.684
16. Hiroshi Aoyama – Interwetten Honda MotoGP – Honda RC212V – + 3.006

2. volný trénink

Jezdci královské kubatury MotoGP absolvovali druhý volný trénink na mokré trati a s těmito podmínkami se nejlépe vypořádal Australan Casey Stoner na tovární Ducati, jenž zajel nejrychlejší čas 2:01,710 s. Druhé místo obsadil domácí Jorge Lorenzo na tovární Yamaze, který na prvního Stonera ztrácí půl sekundy. Na třetí pozici je klasifikován druhý jezdec továrního týmu Ducati Marlboro - Američan Nicky Hayden. Následuje čtvrtý Ital Valentino Rossi na druhé tovární Yamaze a první pětku uzavírá Ital Marco Melandri na Hondě týmu Gresini.

Výsledky:
1. Casey Stoner – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – 2'01.710
2. Jorge Lorenzo – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – 0.568
3. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 0.701
4. Valentino Rossi – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – + 1.168
5. Marco Melandri – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.436
6. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 2.044
7. Randy De Puniet – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.091
8. Ben Spies – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 2.164
9. Hector Barbera – Paginas Amarillas Aspar – Ducati Desmosedici GP10 – + 2.353
10. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 2.441
11. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 3.158
12. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 3.460
13. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 3.684
14. Mika Kallio – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 4.547
15. Aleix Espargaro – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 5.423
16. Hiroshi Aoyama – Interwetten Honda MotoGP – Honda RC212V – + 5.922



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife