Další padák - Arne Tode

vydáno 15. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Racing Tem Germany se rozhodl s okamžitou platností ukončit spolupráci se svým jezdcem v kubatuře Moto2, německým závodníkem Arne Todem. Hlavním důvodem jsou velmi špatné výsledky - Arne Tode figuruje po jedenácti odjetých závodech až na 36. pozici v průběžném hodnocení šampionátu Moto2 a na svém kontě má pouhé dva mistrovské body. Dalším důvodem je fakt, že jezdec doposud týmu nedodal žádnou zprávu o svém zdravotním stavu poté, co si v Indianapolis zranil rameno. Nabídnutou terapii od týmu Tode ale bez vysvětlení odmítl.

„Je velká škoda, že Arne nevyužil šanci, která mu byla nabídnuta. Mnoho jezdců chce jezdit závody Grand Prix, ale nikdy se tam nedostanou. Jsem zklamaný z toho, že Arne nedokázal využít výjimku od Dorny a IRTA, ale zároveň také z toho, že nikdy nedokázal zapadnout do našeho týmu a podřídit se našim požadavkům. Komunikace mezi jezdcem a zbytkem týmu neprobíhala podle našich představ. Fakt, že dokázal získat pouhé dva body v celých jedenáctí závodech, je pro nás hluboko za očekáváním. Na začátku sezony jsme si představovali, že budeme pravidelně dojíždět v první pětce, nanejvýše v první osmičce. Kazuki Watanabe si bude muset na Aragónu nejdříve zvyknout na motocykl Suter-MMX a přizpůsobit mu svůj jezdecký styl. Od tohoto závodu neočekáváme žádné zázraky. Poté pojede svůj domácí závod v Motegi, kde uvidíme, na čem skutečně jsme. Je to velmi mladý, talentovaný a především ctižádostivý jezdec - uvidíme, co nám tohle spojení přinese,“
řekl šéf týmu Dirk Heidolf.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife