Aragón - 1. závod SBK

vydáno 19. 6. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Do prvního závodu superbiků na okruhu Motorland Aragón se podařilo nejlépe odstartovat Marco Melandrimu, který v první zatáčce udržel první místo. Na druhou pozici se zařadil Max Biaggi, třetí jel Leon Camier, čtvrtý Carlos Checa a pátý Noriyuki Haga. Kuba Smrž se po startu pohyboval na patnácté pozici.

Ještě v prvním kole se povedlo Biaggimu předjet Melandriho a stal se tak novým lídrem závodu. Druhý jel tedy Melandri, třetí místo držel Checa, čtvrté místo patřilo Camierovi a první pětku uzavíral Haga. Po třech odjetých kolech držel vedení stále Max Biaggi, druhý Melandri ztrácel necelou jednu sekundu. O třetí místo tvrdě bojoval Carlos Checa s Leonem Camierem a pátou pozici držel Haga. Jakub Smrž bohužel v pátém kole závodu havaroval z posledního místa. O dvě kola později přehnal nájezd do zatáčky Carlos Checa a svoji Ducati poslal do kačírku. Na čele tak zůstala osamocena vedoucí dvojice Biaggi - Melandri, třetí Camier ztrácel 4,5 sekundy. Na čtvrtém místě se držel Haga a první pětku uzavíral Tom Sykes. V devátém okruhu přišel další pád, havaroval z osmého místa Michel Fabrizio na Suzuki. Osm kol před cílem zahájil Marco Melandri útok na vedoucího Biaggi, který se zatím dokázal bránit. Na třetí pozici jel Camier, čtvrtý Sykes a pátý Haga. Pět kol před cílem chyboval vedoucí Biaggi a v jedné ze zatáček byl dlouhý, toho využil Melandri a dostal se na první místo. Na třetí příčce kroužil stále Camier, čtvrtý jel Haga a pátý Laverty.

Z vítězství v první jízdě se nakonec mohl radovat Marco Melandri na Yamaze, druhé místo obsadil Max Biaggi na Aprilii a na třetím místě dokončil závod jeho týmový kolega Leon Camier. Následoval na čtvrté pozici Eugene Laverty na Yamaze a první pětku uzavřel Tom Sykes.

Výsledky:
1. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 40'01.968
2. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 40'03.540
3. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 40'04.400
4. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 40'12.767
5. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 40'12.815
6. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 40'13.899
7. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'14.559
8. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 40'18.922
9. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'26.173
10. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'26.662
11. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 40'26.699
12. Chris Vermeulen (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'32.375
13. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 40'36.075
14. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'39.201
15. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'44.972
16. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 41'46.065





Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife