GP Japonska - 1. trénink 125 cm3

vydáno 1. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

První volný trénink stopětadvacítek na okruhu Motegi ovládl Španěl Nicolas Terol.

V prvním volném tréninku malorážek na okruhu Motegi v Japonsku jezdil nejrychleji španělský závodník Nicolas Terol z týmu Bancaja Aspar, jehož nejlepší čas se zastavil na hodnotě 1:59,882 s. Na druhém místě je klasifikován jeho krajan Marc Márquez, který na Terola ztratil dvě desetiny sekundy. Třetí místo patří Němci Sandro Cortesemu, čtvrtým nejrychlejším mužem se dnes ráno stal Brit Bradley Smith a první pětku uzavírá Španěl Pol Espargaró.

Jakub Kornfeil uzavřel první volný trénink na GP Japonska dvacátým časem se ztrátou 3,7 sekundy na nejrychlejšího.

Výsledky:
1. Nicolas Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 1'59.882
2. Marc Márquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA 125 – + 0.203
3. Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.523
4. Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 0.556
5. Pol Espargaró – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 0.730
6. Efren Vázquez – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 1.125
7. Tomoyoshi Koyama – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 1.284
8. Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 1.311
9. Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA 125 – + 1.729
10. Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA 125 – + 2.000
11. Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 2.057
12. Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 2.138
13. Simone Grotzkyj Giorgi – Fontana Racing – Aprilia RSA 125 – + 2.252
14. Randy Krummenacher – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 2.532
15. Takehiro Yamamoto – Team Nobby – Honda RS125R – + 3.122
16. Jasper Iwema – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 3.239
17. Danny Kent – Lambretta Reparto Corse – Lambretta 125 GP10 – + 3.370
18. Louis Rossi – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 3.545
19. Johann Zarco – WTR San Marino Team – Aprilia RSW 125 – + 3.669
20. Jakub Kornfeil – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 3.732


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife