GP Japonska - 1. trénink Moto2

vydáno 1. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

První volný trénink královské kubatury MotoGP ovládl Ital Valentino Rossi.

V prvním volném tréninku královské kubatury MotoGP na japonském okruhu Motegi zaznamenal nejrychlejší čas 1:48,174 s Ital Valentino Rossi na tovární Yamaze. Druhým nejrychlejším mužem se stal jeho krajan Andrea Dovizioso na tovární Repsol Hondě, jenž za Valentinem zaostal o dvě desetiny sekundy. Následoval na třetí pozici současný lídr šampionátu Španěl Jorge Lorenzo na druhé tovární Yamaze, čtvrtá pozice patří Australanu Casey Stonerovi na tovární Ducati a pětici nejrychlejších uzavírá Američan Ben Spies na Yamaze týmu Monster Tech 3.

Výsledky:
1. Valentino Rossi – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – 1'48.174
2. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.213
3. Jorge Lorenzo – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – + 0.300
4. Casey Stoner – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 0.307
5. Ben Spies – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.128
6. Hiroshi Aoyama – Interwetten Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.183
7. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.203
8. Hector Barberá – Paginas Amarillas Aspar – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.370
9. Loris Capirossi – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.394
10. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.407
11. Marco Melandri – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.446
12. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.470
13. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.708
14. Randy De Puniet – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.783
15. Aleix Espargaró – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.984
16. Mika Kallio – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 2.931
17. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 11.957


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife