GP České republiky - závod 125 cm3

vydáno 14. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Slunečné počasí přivítalo na brněnském Masarykově okruhu dnešní první závod, který byl zároveň posledním vystoupením MS stopětadvacítek v Brně. Od příštího roku bude tato kubatura nahrazena čtyřtakty Moto3.

V úvodních kolech závodu se na čele startovního pole utvořila bojující trojice jezdců Sandro Cortese, Nicolas Terol a Johann Zarco. Postupem času havaroval Terol a o vítězství si to rozdala dvojice Cortese - Zarco. Tito jezdci bojovali až do posledního kola, kdy se Cortesemu podařilo převzít vedení a první místo udržel až do cíle. Na druhé pozici tak závod dokončil Johann Zarco a na pódium stanul ještě třetí v cíli Alberto Moncayo. Na čtvrté pozici závod dokončil Hector Faubel a první pětici uzavřel Sergio Gadea.

Výborný výkon na Masarykově okruhu předvedl český závodník Jakub Kornfeil, který se postupně probíjel celým startovním polem a závod dokončil na skvělém sedmém místě. Z domácích jezdců na divokou kartu předvedl nejlepší výkon sedmnáctý Míra Popov.

Výsledky:
1. Sandro Cortese – Intact Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – 40’59.229
2. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.397
3. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 10.773
4. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 10.794
5. Sergio Gadea – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 11.144
6. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 11.473
7. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 24.720
8. Simone Grotzkyj Giorgi – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 39.982
9. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia SIC Ajo – Derbi RSW 125 – + 42.887
10. Jasper Iwema – Ongetta Abbink Metaal – Aprilia RSA 125 – + 43.023
11. Luigi Morciano – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 43.183
12. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 43.675
13. Harry Stafford – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSW 125 – + 43.764
14. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 44.076
15. Louis Rossi – Matteoni Racing – Aprilia RSW 125 – + 50.240
16. Sturla Fagerhaug – WTR Ten10 Racing – Aprilia RSW 125 – + 50.297
17. Miroslav Popov – ElleGi Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’06.807
18. Luca Grunwald – Freudenberg Racing Team – KTM RC 125 – + 1’06.870
19. Alessandro Tonucci – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 1’07.004
20. Francesco Mauriello – WTR Ten10 Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’07.132
---------------------------------------------------------------------------------------------
25. Ladislav Chmelík – RJR Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’45.564



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife