SSP - 1. den testů na Phillip Islandu

vydáno 21. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Na australském Phillip Islandu odstartoval poslední předsezónní test, nejdříve se na trať podívaly supersporty.

V první části testování jezdil na Phillip Islandu nejrychleji domácí Broc Parkes na motocyklu Kawasaki, když dosáhl na nejlepší čas 1:36,345 s. Druhým nejrychlejším mužem se stal Španěl David Salom rovněž na Kawasaki, který na Parkese ztratil jednu desetinu sekundy. Na třetí příčce je klasifikován Brit Sam Lowes na Hondě, čtvrtá pozice ve výsledkové listině patří Francouzi Fabienu Foretovi na Hondě a první pětku uzavírá Brit James Elison také na Hondě.

Jediný český zástupce v této kategorii Ondra Ježek zajel poslední pětadvacátý čas.

Výsledky - 1. část:
1. Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX-6R 1'36.345
2. Salom D. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'36.445
3. Lowes S. (GBR) Honda CBR600RR 1'36.711
4. Foret F. (FRA) Honda CBR600RR 1'37.106
5. Ellison J. (GBR) Honda CBR600RR 1'37.240
6. Szkopek P. (POL) Honda CBR600RR 1'37.687
7. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'38.229
8. Scassa L. (ITA) Yamaha YZF R6 1'38.524
9. Marino F. (FRA) Honda CBR600RR 1'38.590
10. Davies C. (GBR) Yamaha YZF R6 1'38.808
11. Dell'Omo D. (ITA) Triumph Daytona 675 1'38.887
12. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'39.045
13. Ivanov V. (UKR) Honda CBR600RR 1'39.453
14. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 1'39.769
15. Roccoli M. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'40.330
16. Quarmby R. (RSA) Triumph Daytona 675 1'41.235
17. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'41.582
18. Nemeth B. (HUN) Honda CBR600RR 1'42.163
19. Pirotta M. (AUS) Honda CBR600RR 1'42.281
20. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'42.553
21. Jerman M. (SLO) Triumph Daytona 675 1'43.046
22. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'44.296
23. Marconi L. (ITA) Yamaha YZF R6 1'45.967
24. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'51.574
25. Ježek O. (CZE) Honda CBR600RR 2'08.738

Odpolední části testování dominoval Fabien Foret, který zajel absolutně nejrychlejší čas dnešního dne, jenž má hodnotu 1:34,117 s. Na druhé pozici je klasifikován David Salom, který na prvního Foreta ztrácí devět desetin sekundy. Třetí místo obsadil Broc Parkes, čtvrté místo patří Samu Lowesovi a první pětku uzavírá Luca Scassa na Yamaze.

Ondra Ježek obsadil v druhé testovací části dvaadvacáté místo se ztrátou téměř šesti sekund na prvního Foreta.

Výsledky - 2. část:
1. Foret F. (FRA) Honda CBR600RR 1'34.117
2. Salom D. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'35.042
3. Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX-6R 1'35.195
4. Lowes S. (GBR) Honda CBR600RR 1'36.110
5. Scassa L. (ITA) Yamaha YZF R6 1'36.358
6. Dell'Omo D. (ITA) Triumph Daytona 675 1'36.497
7. Szkopek P. (POL) Honda CBR600RR 1'36.624
8. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 1'36.705
9. Marino F. (FRA) Honda CBR600RR 1'36.735
10. Roccoli M. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'36.884
11. Davies C. (GBR) Yamaha YZF R6 1'36.972
12. Ivanov V. (UKR) Honda CBR600RR 1'36.996
13. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'37.011
14. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'37.088
15. Ellison J. (GBR) Honda CBR600RR 1'37.240
16. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'37.391
17. Quarmby R. (RSA) Triumph Daytona 675 1'37.583
18. Pirotta M. (AUS) Honda CBR600RR 1'38.869
19. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'39.042
20. Nemeth B. (HUN) Honda CBR600RR 1'39.053
21. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'39.402
22. Ježek O. (CZE) Honda CBR600RR 1'39.902
23. Jerman M. (SLO) Triumph Daytona 675 1'40.384
24. Marconi L. (ITA) Yamaha YZF R6 1'41.391
25. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'42.541



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife