Misano - závod Supersport

vydáno 12. 6. 2011, text Jiří Nykodým, foto Kawasaki

Vítězství v dramatickém závodě supersportů na italském okruhu Misano Adriatico vybojoval Australan Broc Parkes. Na druhém místě protnul cílovou čáru se ztrátou dvou sekund francouzský jezdec Fabien Foret a na bednu se prosadil ještě třetí Brit Sam Lowes. Na čtvrtém místě závod dokončil Španěl David Salom a první pětici doplnil Ital Ilario Dionisi.

Ondra Ježek závod pro pád nedokončil.

Výsledky:
1. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 37'00.851
2. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 37'02.784
3. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 37'03.741
4. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 37'04.113
5. Ilario Dionisi (Honda Italia Improve FG) Honda CBR600RR 37'05.827
6. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 37'07.875
7. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 37'08.195
8. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 37'16.944
9. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 37'17.204
10. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 37'17.278
11. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 37'30.076
12. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 37'36.368
13. Alessio Velini (Velmotor 2000) Honda CBR600RR 37'37.039
14. Roman Stamm (MACH Racing) Honda CBR600RR 37'37.219
15. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 37'42.041
16. Vladimir Ivanov (Step Racing Team) Honda CBR600RR 37'45.162
17. Vladimir Leonov (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 37'49.210
18. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 37'58.987
19. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 37'59.592
20. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 38'09.125
21. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 38'11.410
22. Iuri Vigilucci (Vigi Racing Team) Yamaha YZF R6 38'30.269
23. Oleg Pozdnejev (RivaMoto) Yamaha YZF R6 37'47.237
24. Stefano Cruciani (Puccetti R. Kawasaki Italia) Kawasaki ZX-6R 38'15.009



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife