Sachsenring - závod MotoGP

vydáno 17. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto Repsol Honda

Bleskový start do závodu královské kubatury MotoGP předvedl Dani Pedrosa, jenž se v první zatáčce ujal vedení závodu. Na druhé místo se zařadil Lorenzo, třetí jel Stoner, čtvrtý Simoncelli a páté místo držel Andrea Dovizioso. Karel Abraham se po startu zařadil na šestnácté místo.

Ještě v průběhu prvního kola se na první místo díky skvělému předjížděcímu manévru dostal Jorge Lorenzo, na druhé místo se propadl Dani Pedrosa, Casey Stoner jel třetí, čtvrté místo patřilo Andrea Doviziosovi a první pětku zavíral Marco Simoncelli. V nájezdu do druhého kola se posunul před Pedrosu na druhé místo jeho týmový kolega Andrea Dovizioso. Karel Abraham postoupil o jedno místo v před a v této fázi závodu držel patnáctou pozici. O dvě kola později se před Lorenza dostal Casey Stoner a stal se novým lídrem závodu. Druhý jel Lorenzo, třetí Dovizioso, čtvrtý Pedrosa a pátý Simoncelli. Karel Abraham stále kroužil na patnácté pozici. V nájezdu do jedenáctého kola závodu vedl stále Stoner s minimálním náskokem na Lorenza, třetí jel Pedrosa, čtvrtý Dovizioso a pátý Simoncelli. Abaja mezitím postoupil na třinácté místo. O dvě kola později úspěšně zaútočil Lorenzo na Stonera a převzal vedení závodu. Třináct okruhů před cílem se ve vedení držel stále Lorenzo, za ním jel Pedrosa, Stoner, Simoncelli a Dovizioso. Brněnský závodník Karel Abraham osamoceně kroužil na třináctém místě. Devět okruhů před cílem závodu se do čela závodu probojoval Dani Pedrosa, druhý jel Jorge Lorenzo, třetí Casey Stoner, čtvrtý Andrea Dovizioso a první pětku uzavíral Marco Simoncelli. O čtyři okruhy později vedl stále Pedrosa, na druhé místo postoupil Stoner a třetí jel Lorenzo. Následoval Simoncelli a Dovizioso. Karel Abraham se v této fázi závodu posunul díky výbornému manévru na jedenácté místo.

Vítězství na Sachsenringu tak mohl oslavit Dani Pedrosa, na druhém místě závod dokončil Jorge Lorenzo a s třetím místem se musel spokojit Casey Stoner. Na čtvrté pozici závod dokončil Andrea Dovizioso a první pětku uzavřel Ben Spies. Karel Abraham byl klasifikován na dvanáctém místě.

Výsledky:
1. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 41’12.482
2. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 1.477
3. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.568
4. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 10.513
5. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 10.719
6. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 10.923
7. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 27.451
8. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 27.510
9. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 27.576
10. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 33.491
11. Hector Barberá – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 38.944
12. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 39.148
13. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 39.415
14. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 39.477
15. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 54.516
16. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1’12.335
17. Sylvain Guintoli – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1 kolo



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife