Aragón - 1 kvalifikace SBK a SSP

vydáno 17. 6. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

SBK
Nejrychlejší čas 1:59,726 s v první kvalifikaci superbiků zajel na španělské trati Motorland Aragón italský závodník Marco Melandri. Na druhé pozici je klasifikován lídr šampionátu Španěl Carlos Checa, který na prvního Melandriho ztratil pět desetin sekundy. Následuje na třetí pozici Japonec Noriyuki Haga, čtvrtou pozici obsadil Brit Leon Camier a první pětku nerychlejším doplnil Brit Tom Sykes.

Jakub Smrž se v první kvalifikaci trápil a obsadil až poslední dvacátou pozici.

Výsledky:
1. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'59.726
2. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 2'00.073
3. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 2'00.214
4. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 2'00.253
5. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 2'00.267
6. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 2'00.309
7. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 2'00.324
8. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 2'00.377
9. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 2'00.503
10. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 2'00.509
11. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 2'00.727
12. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 2'00.798
13. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 2'00.853
14. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 2'01.047
15. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'01.428
16. Lorenzo Lanzi (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 2'01.475
17. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 2'01.484
18. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'01.527
19. Chris Vermeulen (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 2'01.567
20. Jakub Smrž (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 2'01.829

SSP
V supersportech se stal nejrychlejším mužem díky času 2:02,773 s Australan Broc Parkes, druhé místo obsadil jeho týmový kolega Španěl David Salom a a třetí pozici je klasifikován Brit Sam Lowes. Následuje na čtvrté příčce Brit Chaz Davies a první pětku uzavírá Ital Luca Scassa.

Ondra Ježek se kvalifikoval na sedmnácté pozici.

Výsledky:
1. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'02.773
2. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'03.087
3. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 2'03.320
4. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 2'03.936
5. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 2'03.943
6. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 2'04.404
7. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 2'04.466
8. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 2'04.503
9. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 2'04.705
10. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 2'04.889
11. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 2'05.285
12. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 2'05.498
13. Vladimir Ivanov (Step Racing Team) Honda CBR600RR 2'06.147
14. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 2'06.251
15. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 2'06.336
16. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 2'06.433
17. Ondřej Ježek (SMS Racing) Honda CBR600RR 2'06.546
18. Roman Stamm (MACH Racing) Honda CBR600RR 2'06.969
19. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 2'07.003
20. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 2'07.425
21. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'07.564
22. Luca Marconi (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 2'07.610
23. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 2'07.751
24. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'08.187
25. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 2'09.276
26. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 2'09.795
27. Mitchell Pirotta (KUJA Racing) Honda CBR600RR 2'10.421
28. Oleg Pozdneev (RivaMoto) Yamaha YZF R6 2'11.642
29. Eduard Blokhin (RivaMoto) Yamaha YZF R6 2'11.660



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife