WSBK Brno - 1. závod superbike

vydáno 10. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Superbikeři předvedli v první rundě před plnými ochozy brněnského Masarykova okruhu strhující bitvu!

Až do posledního kola se o vítězství prala trojice jezdců Marco Melandri, Max Biaggi a Carlos Checa. Vítězství nakonec uhájil Ital Melandri na Yamaze, který odrazil útoky Biaggiho na Aprilii a Max se musel smířit s druhým místem. Na pódium se poté s přehledem postavil i Carlos Checa na Ducati, jenž v posledním kole pouze přihlížel soubojům Melandriho a Biaggiho. Na čtvrtém místě závod dokončil Ital Michel Fabrizio na Suzuki a první pětku doplnil Ir Eugene Laverty na Yamaze.

Jakub Smrž dokončil první jízdu na jedenácté pozici.

Výsledky:
1. Marco Melandri – Yamaha World Superbike Team – Yamaha YZF R1
2. Max Biaggi – Aprilia Alitalia Racing Team – Aprilia RSV4 Factory – + 0.241
3. Carlos Checa – Althea Racing – Ducati 1198 – + 0.436
4. Michel Fabrizio – Team Suzuki Alstare – Suzuki GSX-R 1000 – + 8.448
5. Eugene Laverty – Yamaha World Superbike Team – Yamaha YZF R1 – + 11.863
6. Ayrton Badovini – BMW Motorrad Italia – BMW S1000RR – + 16.374
7. Leon Camier – Aprilia Alitalia Racing Team – Aprilia RSV4 Factory – + 20.075
8. Leon Haslam – BMW Motorrad Motorsport – BMW S1000RR – + 21.399
9. Joan Lascorz – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 21.555
10. Tom Sykes – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 22.330
11. Jakub Smrž – Team Effenbert Liberty Racing – Ducati 1198 – + 22.494
12. Noriyuki Haga – Pata Racing Team Aprilia – Aprilia RSV4 Factory – + 24.710
13. Maxime Berger – Supersonic Racing Team – Ducati 1198 – + 27.958
14. Roberto Rolfo – Team Pedercini – Kawasaki ZX-10R – + 31.724
15. Alex Lowes – Castrol Honda – Honda CBR 1000RR – + 31.998
16. Mark Aitchison – Team Pedercini – Kawasaki ZX-10R – + 34.771
17. Lorenzo Lanzi – BMW Motorrad Italia – BMW S1000RR – + 36.582
18. Chris Vermeulen – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 45.690
19. Viktor Kispataki – Prop-tech Ltd – Honda CBR 1000RR – + 1’28.907
20. Sylvain Guintoli – Team Effenbert Liberty Racing – Ducati 1198 – + 1 kolo



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife