Technická trať a nové figury

vydáno 11. 10. 2013, text hl, mk, foto pacyfka

Při posledním závodě sezony vyšlo počasí báječně a po předchozí zkušenosti, kdy se jelo na vodě, už si nikdo nic jiného přát nebude.

Ještě nikdy předtím se na motogymkhaně nesešlo tolik závodníků i diváků, a to i ze zahraničí, jako v Kolíně 28. září. Z organizačních důvodů tedy bylo potřeba snížit počet kol z původních tří na dvě, což mnoho našich závodníků překvapilo, a ti, kteří šetřili síly do třetího kola, měli prostě smůlu. Trať byla tentokrát hodně technická a jezdci zvyklí dohnat ztráty v rotacích na rychlých výjezdech přišli o tuto záchranu. Organizátor zařadil do trati úplně novou figuru, kterou nikdo neznal. Bylo to dvojité zrcadlo s branou a kdo se v něm zamotal, měl kolo téměř ztracené. Oba závody, GP8 i Motoslalom, se však odjely v pořádku.


Poláci Benjamin Mucha (CBR 600RR, čtyřnásobný vítěz v PL) s Oscarem Kubickim (GSX-R 750) předvedli dokonalou, precizní jízdu, která byla náležitě oceněna. Pro nás byl velkým překvapením Jirka Svoboda na osmince Honda XR 125, který skončil celkově na čtvrtém místě, jinak jako druhý Čech. Prvním Čechem v Kolíně, i absolutním vítězem celého seriálu Motoslalom 2013 se stal Jiří Schovanec na Kawasaki ER6n.


V následujícím roce se rýsuje větší spolupráce se zahraničními partnery. O tu stojí nejen Poláci, kteří už dnes navštěvují naše závody, ale i od nás jsou v plánu častější výjezdy na polské soutěže. Angličtí pořadatelé plánují pro příští rok udělat tour po Evropě a při nich navštívit místní komunity motogymkhany. Návštěvu Česka mají v plánu cestou z Holandska.


MOTOSLALOM 2013

KOLÍN

GP8 (5 osmiček na čas)

1. Oscar Kubicki (GSX-R 750), 2. Beniamin Mucha (CBR 600RR) +0,3, 3. Jiří Schovanec (ER6n) +0,6, 4. Jiří Svoboda (XR 125) +3,1, 5. Slávek Dostál (Street Triple R) +3,2, 6. Ivan Zelenka (125) +3,3, 7. Ondřej Kroupa (GPZ 500) +4,1, 8. Marek Kyncl (CBR125) +4,3, 9. Pawel Zachariasz (GSR 750) +4,4, 10. Michal Šťastný (Jazz 250) +4,5, 11. Pavel Roubal (Zephyr 550) +4,6, 12. Matouš Landa (CB600F Hornet) +4,8, 13. Ondřej Duchon (TA600) +4,8, 14. Michal Kindl (ER6f) +4,9, 15. Slawo Olchawa (K100) +5,7, 16. Tomáš Ouředník (Genesis 200) +6,6, 17. Jana Zelenková (125) +6,8, 18. Bohumil Mravec (V-Strom 650) +7,5, 19. Martin Komrska (477) +7,6, 20. Roman Sokola (600F) 7,7, 21. David Vancl (CB 1300 S) +7,7, 22. Ivana Zelenková (TR 125) +7,8, 23. Jan Müller (Bandit) +7,9, 24. Agnieszka Jaszewska (TDR 125) +8,8, 25. Jakub Vancl (TDM850) +9,8, 26. Vít Žemlička (477) +9,9, 27. Veronika Šoltysová (CBF 600 N) +10,1, 28. Radka Brandová (Hornet) +10,1, 29. Martin Hakl (250) +10,1, 30. Zdeněk Burda (990) +13,4, 31. Radka Landová (Bandit 600) +13,8, 32. Josef Ouředník (Street triple) +14,7, 33. Václav Vicka (M72) 16,8, 34. Zdeněk Hruška (650SA) +18,9, 35. Jakub Kubeš (X11) +24,3, 36. Jana Hábová (CBF 1000) +30,0

Hlavní závod

1. Beniamin Mucha, 2. Jiří Schovanec +2,6, 3. Oscar Kubicki +2,7, 4. Jiří Svoboda +6,4, 5. Pavel Roubal +8,4, 6. Matouš Landa +8,4, 7. Ivan Zelenka +9,7, 8. Michal Šťastný +9,8, 9. Ondřej Kroupa +10,7, 10. Pawel Zachariasz +10,7, 11. Jana Zelenková +11,9, 12. Marek Kyncl +12,2, 13. Slávek Dostál +13,6, 14. Vít Žemlička +16,0, 15. Tomáš Ouředník +16,1, 16. Michal Kindl +16,7, 17. Martin Komrska +18,4, 18. Ondřej Duchon +19,1, 19. Bohumil Mravec +19,5, 20. Ivana Zelenková +19,5, 21. Slawo Olchawa +20,8, 22. Josef Ouředník +24,3, 23. David Vancl +25,8, 24. Radka Landová +26,0, 25. Jan Horváth +26,0, 26. Radka Brandová +26,7, 27. Jakub Vancl +26,9, 28. Agnieszka Jaszewska +27,0, 29. Zdeněk Burda +27,2, 30. Roman Sokola +28,1, 31. Jan Müller +29,9, 32. Václav Vicka +32,3, 33. Martin Hakl +41,0, 34. Veronika Šoltysová +41,1, 35.Zdeněk Hruška +43,1, 36. Jana Hábová +47,7



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife