1. den testů v Kataru

vydáno 13. 3. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Na katarském okruhu Losail odstartoval poslední předsezónní test před začátkem prvního závodu sezony 2011.

Nočnímu testu dominoval španělský závodník Dani Pedrosa v sedle továrního motocyklu Honda RC212V, jenž zajel nejrychlejší čas 1:56,271 s. Druhý nejrychlejší čas zajel jeho australský týmový kolega Casey Stoner, jenž na Daniho ztratil jednu desetinu sekundy. Na třetí pozici je klasifikován Japonec Hiroshi Aoyama na dalším motocyklu Honda, tentokrát v barvách týmu San Carlo Honda Gresini. Nadváhu strojů Honda utnul až čtvrtý Američan Ben Spies na tovární Yamaze a první pětku uzavírá Španěl Jorge Lorenzo na druhé tovární Yamaze.

Výrazně zrychlil oproti minulým testům Ital Valentino Rossi na tovární Ducati, se kterou zaznamenal osmý nejrychlejší čas a ztrátu sedm desetin na prvního Pedrosu.

Karel Abraham v sedle motocyklu Ducati týmu AB Cardion obsadil patnáctou pozici a na prvního ztrácí 1,2 sekundy.

Výsledky:
1. Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) 1:56.271 s, 41 kol
2. Casey Stoner (Repsol Honda Team) +0.143, 32
3. Hiroshi Aoyama (San Carlo Honda Gresini) +0.173, 59
4. Ben Spies (Yamaha Factory Racing) +0.292, 38
5. Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) +0.411, 60
6. Colin Edwards (Monster Yamaha Tech 3) +0.471, 42
7. Andrea Dovizioso (Repsol Honda Team) +0.509, 56
8. Valentino Rossi (Ducati Marlboro Team) +0.767, 57
9. Nicky Hayden (Ducati Marlboro Team) +0.866, 57
10. Randy De Puniet (Pramac Racing Team) +0.872, 39
11. Marco Simoncelli (San Carlo Honda Gresini) +0.955, 57
12. Alvaro Bautista (Rizla Suzuki MotoGP) +1.031, 61
13. Hector Barberá (Mapfre Aspar Team) +1.054, 69
14. Loris Capirossi (Pramac Racing Team) +1.166, 56
15. Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) +1.228, 49
16. Cal Crutchlow (Monster Yamaha Tech 3) +1.466, 51
17. Toni Elías (LCR Honda MotoGP) +1.979, 65


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife