GP Aragón - kvalifikace MotoGP

vydáno 18. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

Pole positon do zítřejšího závodu si vyjel Australan Casey Stoner na Ducati.

Kvalifikaci královské kubatury MotoGP na Aragónu ovládl Australan Casey Stoner na tovární Ducati, když zajel absolutně nejrychlejší čas 1:48,942 s a do zítřejšího závodu tak odstartuje z pole position. Druhé místo si vyjel domácí Jorge Lorenzo na tovární Yamaze, který na Stonerův čas ztratil tři desetiny sekundy. První řadu na startovním roštu uzavře další domácí jezdec - Dani Pedrosa na tovární Hondě. Ze čtvrtého místa bude startovat druhý jezdec továrního týmu Ducati Marlboro Američan Nicky Hayden, páté místo na startovním roštu obsadí Američan Ben Spies na Yamaze týmu Tech 3 a druhou řadu uzavře Francouz Randy De Puniet na Hondě týmu LCR.

Ital Valentino Rossi zajel sedmý čas a do závodu tak vyrazí z třetí řady.

Výsledky:

1. Casey Stoner – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – 1'48.942
2. Jorge Lorenzo – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – + 0.309
3. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.401
4. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 0.564
5. Ben Spies – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.623
6. Randy De Puniet – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.010
7. Valentino Rossi – Fiat Yamaha Team – Yamaha YZR M1 – + 1.075
8. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.104
9. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.146
10. Hector Barbera – Paginas Amarillas Aspar – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.381
11. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.498
12. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.581
13. Aleix Espargaro – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 1.595
14. Marco Melandri – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.638
15. Hiroshi Aoyama – Interwetten Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.894
16. Mika Kallio – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP10 – + 2.548


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife