Estoril - kvalifikace MotoGP

vydáno 30. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha Racing

V odpolední kvalifikaci MotoGP v portugalském Estorilu se rozhodlo o postavení na startu zítřejšího závodu.

Pole position vybojoval úřadující mistr světa Španěl Jorge Lorenzo, který se svojí M1 zajel v závěru kvalifikace absolutně nejrychlejší čas 1:37,161 s. Velmi dobře rozjetý byl v závěru kvalifikace i Ital Marco Simoncelli, který ale nezvládl jednu ze zatáček, havaroval a svůj čas tak již nezlepšil - do závodu tedy odstartuje z druhého místa. První řadu uzavře Španěl Dani Pedrosa. Druhá řada bude patřit Australanu Casey Stonerovi, Američanu Benu Spiesovi a Italu Andreovi Doviziosovi.

Karel Abraham zajel na své Ducati brněnského týmu AB Cardion Motoracing dvanáctý čas a do závodu tak odstartuje ze čtvrté řady.

Kvalifikace - výsledky:
1. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – 1’37.161
2. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 0.133
3. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.163
4. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.223
5. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.705
6. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.912
7. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.919
8. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.028
9. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.110
10. Hector Barberá – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.202
11. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.336
12. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.625
13. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.761
14. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.773
15. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 2.011
16. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.217
17. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.733
 



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife