Tovární tým Hondy s dvěma motocykly?

vydáno 19. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto HRC

Závodní ředitel japonské továrny Honda Shuhei Nakamoto potvrdil, že v příštím roce uvidíme na startu závodů královské kubatury MotoGP velmi pravděpodobně pouze dva tovární motocykly, jak tomu bylo ve zvyku v předchozích letech. Nyní financuje Honda tři motocykly v továrním týmu, kde závodí Casey Stoner, Dani Pedrosa a Adnrea Dovizioso plus tovární motocykl Marca Simoncelliho v privátním týmu San Carlo Honda Gresini.

Letos byla Honda donucena nasadit tři stroje v továrním týmu hlavně kvůli tomu, že k týmu přišel Casey Stoner a zároveň oba původní jezdci týmu Dani Pedrosa a Andrea Dovizioso měli platnou smlouvu i na sezonu 2011. Nyní se však zdá, že dvojice jezdců Marco Simoncelli a Andrea Dovizoso pro příští rok ztratí tovární materiál.

„Žijeme v těžké době a ekonomická krize stále nekončí. Ještě k tomu Japonsko potkaly velké problémy kvůli nedávné přírodní katastrofě. Celý náš průmysl se zpomalil na produkci něco kolem třiceti procent a ani naše továrna k tomuto není imunní. Nezbývá nám tak nic jiného, než začít někde šetřit. Kdybych musel dnes vydat nějaké rozhodnutí ohledně našeho jezdeckého složení pro sezonu 2012, tak bych mohl potvrdil pouze dva jezdce - Casey Stonera a Dani Pedrosu. Pouze tato dvojka má s námi platnou smlouvu na příští rok. Museli bychom se tedy rozloučit s Andrea Doviziosem a Marco Simoncellim. Oba dva tyto jezdce jsem ale ještě požádal o trpělivost, protože se budeme snažit tuto situaci nějak vyřešit. Vše závisí na penězích. Nyní vím jen to, že náš rozpočet bude snížený. Nikdo mi ale ještě neřekl o kolik. V polovině srpna již bude situace jasnější a já budu vědět více,“ řekl Nakamoto.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife