GP Indianapolis - páteční trénink Moto2 a 125 cm3

vydáno 27. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Moto2
Druhý volný trénink prostřední kubatury Moto2 v americkém Indianapolisu ovládl Ital Simone Corsi, jenž zajel nejrychlejší čas 1:46,274 s. Na druhé pozici byl klasifikován Španěl Marc Márquez, který na prvního Corsiho ztratil šest setin sekundy. Na třetí pozici byl klasifikován Ital Mattia Pasini, následoval čtvrtý Němec Stefan Bradl a první pětku uzavřel Brit Scott Redding.

Výsledky:
1. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – 1’46.274
2. Marc Márquez – Team CatalunyaCaixa Repsol – Suter MMXI – + 0.065
3. Mattia Pasini – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 0.174
4. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – + 0.179
5. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 0.300
6. Julian Simon – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 0.316
7. Ricard Cardus – QMMF Racing Team – Moriwaki MD600 – + 0.380
8. Aleix Espargaro – Pons HP 40 – Pons KALEX – + 0.546
9. Mike Di Meglio – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 0.570
10. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 0.591
11. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 0.701
12. Yuki Takahashi – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 0.726
13. Claudio Corti – Italtrans Racing Team – Suter MMXI – + 0.799
14. Anthony West – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 0.805
15. Kenny Noyes – Avintia STX – FTR Moto M211 – + 0.807
16. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 0.889
17. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 0.925
18. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 1.002
19. Randy Krummenacher – GP Team Switzerland – KALEX Moto2 – + 1.080
20. Thomas Luthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 1.122

125 cm3
Druhý volný trénink malorážek opanoval lídr šampionátu Španěl Nicolas Terol z týmu Aspar, jenž zaznamenal nejrychlejší čas 1:49,381 s. Druhou pozici obsadil Francouz Johann Zarco v barvách týmu Avant, který na prvního Terola ztratil necelých osm desetin sekundy. Následoval na třetí pozici klasifikovaný Španěl Alberto Moncayo, čtvrté místo obsadil jeho krajan Sergio Gadea a první pětku uzavřel další španělský závodník Efren Vázquez.

Český zástupce Jakub Kornfeil zajel dvanáctý nejrychlejší čas.

Výsledky:

1. Nicolas Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 1’49.381
2. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.774
3. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 0.775
4. Sergio Gadea – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 0.937
5. Efren Vázquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 1.197
6. Sandro Cortese – IntAct Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 1.391
7. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 1.667
8. Jonas Folger – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSW 125 – + 1.728
9. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 1.762
10. Danny Kent – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSA 125 – + 2.008
11. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 2.177
12. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 2.289
13. Adrian Martin – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 2.557
14. Miguel Oliveira – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 2.974
15. Louis Rossi – Matteoni Racing – Aprilia RSW 125 – + 3.035
16. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 3.541
17. Luigi Morciano – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 3.613
18. Simone Grotzkyj Giorgi – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 3.700
19. Alexis Masbou – Caretta Technology – KTM RC 125 – + 3.868
20. Niklas Ajo – TT Motion Events Racing – Aprilia RSW 125 – + 4.187


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife