Flammini potřebuje Němce

vydáno 7. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Paolo Falmmini, šéf společnosti Infront Motor Sports, která je promotérem šampionátu mistrovství světa superbiků, se vyjádřil ke složení současného jezdeckého pole. Podle Flamminiho je pro šampionát v současné době největším problémem fakt, že na startovním roštu nejsilnější kategorie letos nestojí žádný německý závodník. Loni tuto roli plnil Max Neukirchner, ale ten odešel pro letošní rok do MS Moto2.

„Doposud jsme nerozpoznali žádnou reakci na to, že Max Neukirchner už dále nezávodí v našem šampionátu. Musím ale přiznat, že on nebyl zrovna jezdcem, který by konstantně jezdil na špici a bojoval o vítězství v závodech. Celkově nás ale trápí, že v šampionátu nemáme žádného německého jezdce, protože kdybychom takového závodníka měli, byl by mediální zájem o náš šampionát v Německu mnohem vyšší. Měli jsme zde německé hvězdy jako Waldmanna a Raudiese, ale to už je dvacet let zpátky. V současné chvíli nevím o jezdci, který by měl na to, aby dokázal v našem šampionátu závodit na špici, přitom Německo je jednou ze zemí, které hrají vedoucí pozici ve světovém motorsportu. Proto by také tato země měla mít minimálně tři jezdce, kteří by dokázali závodit na špičkové úrovni. Zatím mají jen tři naděje v šampionátu mistrovství světa silničních motocyklů, kde jezdí mladíci Bradl, Folger a Cortese. Jejich problém začíná už v národním šampionátu, musí ho modifikovat tak, aby tam byly třídy, ve kterých budou mít mladí jezdci šanci růst,“
řekl Paolo Flammini.


Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před týdnem v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...