Ohlasy po WSBK ve Španělsku

vydáno 12. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Komentáře všech jezdců, kteří se během víkendových závodů ve Valencii probojovali na pódium.

Leon Haslam (1. a 4. místo): „To, že se mi podařilo ujet v prvním závodě, bylo pro mne docela překvapením, protože jsem si myslel, že o vítězství se rozhodne až ve velké bitvě na konci závodu. Když jsem se ale dostal do vedení a viděl své časy na kolo, věděl jsem, že Max a ostatní chlapi za mnou mohou jet mnohem rychleji, takže jsem se musel zlepšit. Poté jsem chytl správné tempo a za sebou jsem viděl menší díru, tak jsem začal ještě více tlačit a ta díra se stále zvětšovala. Je to skvělý pocit vyhrát další závod a opouštět Valencii na čele tabulky průběžného pořadí šampionátu.“
 
Noriyuki Haga (5. a 1. místo): „Trať ve Valencii mám velmi rád. Jsem mistr Valencie! Před zastavením druhého závodu červenou vlajkou jsem udělal dobrý start a pohyboval jsem se na páté pozici. Při restartu jsem tak startoval z pátého místa a podařilo se mi dostat do dobrého tempa. Nebylo to vůbec jednoduché dojet a poté i předjet první dva jezdce, ale poté jsem v posledních několika kolech jel velmi tvrdě a podařilo se mi získat vítězství. V té chvíli jsem vůbec nepřemýšlel nad časovými rozdíly, věděl jsem, že musím jet vepředu co nejrychleji.“
 
Max Biaggi (2. a 3. místo): „V druhém závodě se nám dařilo, stejně jako v tom prvním. Teplota na okruhu oproti prvnímu závodu vzrostla, což znamená, že grip šel dolů. Vepředu jel Nori s Carlosem a ta místa si oba opravdu zasloužili. Na konci závodu jsem už neměl na to, abych udržel tempo s Hagou, protože jel opravdu velmi rychle. I přesto je pro nás druhé a třetí místo ve Valencii skvělým výsledkem.“
 
Carlos Checa (nedojel a 2. místo): „Byl to dobrý víkend. Když to nevyšlo v prvním závodě, tak se nám alespoň dařilo v tom druhém, kde jsem bojoval o vítězství až do konce. Myslel jsem si, že budu moci druhou část závodu kontrolovat za Biaggim, ale pak přijel Noriyuki a tu skupinu roztrhal. Snažil jsem se ho na konci dojet, ale bohužel se mi to nepodařilo. I tak je to ale pro nás velmi dobrý výsledek.“
 
James Toseland (3. a 7. místo): „Myslím si, že v prvním závodě byl Max o něco rychlejší než já, ale já jsem byl silnější v místech, kde se dá předjíždět a pro něj tak bylo velmi těžké mne předjet. Jakmile mě ale předjel, pomohl mi zlepšit mé časy na kolo a ujet tak Corserovi a Hagovi. Tentokrát už nebylo v mých silách zajet lepší výsledek, ale je dobré vědět, že se každým závodem zlepšujeme.“
 
Situace v šampionátu po závodech ve Valencii:
1. Haslam (Suzuki) 123 bodů
2. Biaggi (Aprilia) 105
3. Checa (Ducati) 80
4. Haga (Ducati Xerox) 79
5. Rea (Honda) 60
6. Toseland (Yamaha) 50
7. Guintoli (Suzuki) 50
8. Fabrizio (Ducati Xerox) 46
9. Corser (BMW) 46
10. Crutchlow (Yamaha) 41
--------------------------------
14. Smrž (Ducati) 20
 


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife