Ohlasy po WSBK v Misanu

vydáno 28. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Komentáře tří nejlepších jezdců z obou superbikových jízd na okruhu v Misanu.

1. závod
 
Max Biaggi (vítěz): "Z tohoto vítězství mám samozřejmě velkou radost. Především jsem to vůbec nečekal, že pojedeme v Itálii tak dobře, bylo tu zde mnoho našich sponzorů, takže jsme celý víkend tímto výsledkem okořenili. Podmínky zde byly obtížné, protože jsme neustále bojovali s přilnavostí pneumatik. Vlastně už po odjetí prvních pěti až šesti kol jsem začal driftovat. Jakmile jsem předjel Troye, snažil jsem se jet úplně na maximum, protože jsem viděl, že naše časy byly ještě vysoké. Nebyl jsem ale schopen Corsera nebo Checu setřást, protože zde bylo velmi vysoké riziko nějaké chyby."
 
Carlos Checa (druhý): "Cítil jsem, že zde máme velkou šanci, celý víkend jsme pracovali tvrdě. Pneumatiky v teplejších podmínkách způsobily, že závod nebyl pro všechny jezdce stejný. My jsme ale zůstali rychlí během celého průběhu závodu a s Maxem to byl velmi těsný souboj. Bohužel nebyl dostatečně blízko a já jsem se musel spokojit s druhým místem."
 
Troy Corser (třetí): "I tentokrát se mi podařilo dobře odstartovat a dostat se před Maxe do vedení. Oproti ránu byla trať během závodu opravdu hodně kluzká, takže mi vzalo nějaký čas, než jsem dostal cit v pneumatice a chytil správný rytmus. Potom jsem ale chyboval a Max mě předjel. Zkoušel jsem ho předjet zpět, ale bylo to skutečně obtížné. Jsem spokojený s tím, že se nám podařilo dojet do cíle na pódiu."
 
2. závod
 
Max Biaggi (vítěz): "V tak vyrovnaném šampionátu si musíte každé vítězství vydělat tvrdou prací. V druhém závodě, abych byl upřímný, jel jsem ... možná jsem riskoval až příliš. Na druhou stranu ale bez riskování nezískáte vítězství! Tento závod znamená zásadní moment pro nás a pro náš další vývoj sezony. Jako vždy i tentokrát bych chtěl od srdce poděkovat všem chlapům z týmu a samozřejmě i sponzorům. Takové vítězství nikdy nepřijde bez šance a myslím, že tuto šanci si zasloužila celá velká rodina, která pracuje na našem společném cíli."
 
Leon Haslam (druhý): "Máme za sebou náročný víkend a tento výsledek je po osmém místě v první jízdě tím nejlepším, čeho jsme mohli dosáhnout. Tým překonal všechna moje očekávání a v druhém závodě jsem dojel hned za Maxem na druhé pozici. Druhé místo za Maxem pro mne není nikdy dobré, protože on je lídr šampionátu, ale dnes jsem s tímto výsledkem spokojen."
 
Michel Fabrizio (třetí): "V druhém závodě jsme nezvítězili, ale získali jsme pódium, což je pro nás dobrý výsledek. Nebyl to snadný závod, jakmile mě Max předjel, neměl jsem žádnou šanci mu předjetí vrátit a musel jsem odvést maximum, abych se udržel na třetí pozici před Crutchlowem. Pódium bych chtěl darovat mému týmu, protože inženýři každý týden tvrdě pracují a mají ve mě důvěru."
 
Situace v šampionátu po závodech v Misanu:
1. Max Biaggi (ITA-Aprilia Alitalia) 307 bodů
2. Leon Haslam (GBR-Suzuki Alstare) 270
3. Carlos Checa (SPA-Althea Ducati) 172
4. Jonathan Rea (GBR-Ten Kate Honda) 158
5. Noriyuki Haga (JPN-Ducati Xerox) 151
6. Troy Corser (AUS-BMW Motorrad) 149
7. James Toseland (GBR-Yamaha Sterilgarda) 138
8. Michel Fabrizio (ITA-Ducati Xerox) 131
9. Leon Camier (GBR-Aprilia Alitalia) 130
10 Cal Crutchlow (GBR-Yamaha Sterilgarda) 120
-----------------------------------------------------
13. Jakub Smrž (CZE-PATA B&G Ducati) 61
 


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife