Ohlasy po WSBK v Brně

vydáno 11. 7. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Komentáře tří nejlepších závodníků obou superbikových jízd na Masarykově okruhu v Brně.

1. závod
 
Jonathan Rea (vítěz): „Na začátku závodu jsem skutečně nevěděl, jak to nakonec dopadne, ale podařilo se mi vedení udržet až do cíle. Tohle vítězství bych chtěl věnovat šéfovi mého týmu Ronaldu Ten Katemu, který tu s námi tento víkend není. V závodě se mi vše dařilo, teď nás čeká příprava na druhý závod, kde chceme mít motorku ještě rychlejší. Využil jsem Maxové slabosti v některých zatáčkách, ale byl to obtížný a hodně teplý závod.“
 
Max Biaggi (druhý): „V pátek jsme sem přijeli a neměl jsem zde tak dobrý pocit z motorky jako minulý rok, takže jsme se snažili nastavit motorku jako loni. Podařilo se nám zlepšit, ale stále jsem neměl dobrý pocit z jízdy. Do druhého závodu uděláme několik změn a budeme doufat, že přijde překvapení.“
 
Cal Crutchlow (třetí): „Nemohu říct, že jsem zklamaný. Šel jsem do závodu s větším očekáváním, grip byl včera opravdu dobrý, ale dnes jsem bojoval s přilnavostí zadního kola od samého začátku závodu. Johny jel fantasticky a rychle mi ujel. Maxe jsem se snažil předjet, ale více jsem už udělat opravdu nemohl.“
 
2. závod
 
Max Biaggi (vítěz): „Trať v Brně znám opravdu dobře a fanoušci v České republice jsou skvělí. Do druhého závodu jsme udělali pár změn na motorce. Použili jsme jiné rozložení váhy a jinou převodovku a výsledek byl skvělý. Je to pro mne již desáté vítězství na této trati a tento stát je mou druhou vlastí. Miluji tohle místo!“
 
Jonathan Rea (druhý): „Max byl tentokrát neuvěřitelně rychlý. Vím, jak bylo těžké se udržet na druhém místě, ale Max nám stále ujížděl. Každopádně to pro nás byl dobrý víkend. Děkuji mému týmu za skvělou práci během celého víkendu, bez nich bych na takové výsledky nedosáhl.“
 
Michel Fabrizio (třetí): „Doufám, že v těchto výsledcích budu schopen pokračovat i ve zbytku sezony. Výsledek v tomto závodě je opravdu dobrý, obzvláště po problémech, které nás potkaly v první jízdě. Musel jsem bránit svoji pozici při souboji s Xausem, ale jsem moc rád za to, že mohu znovu stát na pódiu.“
 
Situace v šampionátu po závodech v Brně:
1. Max Biaggi, Aprilia 352
2. Leon Haslam, Suzuki 284
3. Jonathan Rea, Honda 203
4. Carlos Checa, Ducati 189
5. Noriyuki Haga, Ducati 172
6. James Toseland, Yamaha 160
7. Troy Corser, BMW 149
8. Michel Fabrizio, Ducati 147
9. Leon Camier, Aprilia 138
10. Cal Crutchlow, Yamaha 138
-------------------------------------
14. Jakub Smrž, Aprilia 61


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife