Ohlasy po GP Katalánska

vydáno 5. 7. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha MotoGP

Komentáře tří nejlepších jezdců včerejšího závodu MotoGP na okruhu Montmeló.

Jorge Lorenzo (vítěz): „Je to pro mne velmi speciální výsledek. V loňském roce jsem zde vítězství v těsném souboji ztratil, byl jsem šťastný, ale ne zcela. Dnes ale mohu říct, že jsem absolutně spokojený, vyhrál jsem domácí závod.Dnešní závod nebyl vůbec snadný, bylo velké teplo a hodně mi klouzala přední guma. Myslel jsem, že budu mít na závěr velký souboj s Doviziosem, protože on na mne po dlouhou dobu hodně tlačil, poté ale havaroval a já jsem zůstal na čele sám. Měl jsem štěstí, protože nevím, jestli bych ho dokázal porazit. Myslím si, že jsem dnes zajel chytrý závod. Chtěl bych za tento výsledek poděkovat celému týmu a všem lidem od Yamahy a Bridgestonu, protože odvedli skvělou práci a naše motorka je na každé trati konkurenceschopná. Také chci poděkovat všem fanouškům, kteří se na závody dnes přišli podívat. Byl to skvělý pocit před nimi zvítězit.“
 
Dani Pedrosa (druhý): „Podařilo se mi dobře odstartovat a do první zatáčky jsem se blížil na vedoucí pozici. Potom jsem ale ucítil nějaké vibrace na předku motorky. Jakmile jsem vzal za brzdu, nestalo se vůbec nic, motorka vůbec nebrzdila! Mohu vám říct, že v té chvíli mi přestalo srdce na chvíli bít! Jen jsem viděl, jak jedu přímo proti zdi. Začal jsem pumpovat páčkou přední brzdy a přední brzda naštěstí začala pracovat. I přesto jsem ale vyjel mimo trať. Musel jsem se vrátit na dráhu pomaleji, abych nedostal penalizaci. Poté jsme se snažil co nejdříve dotáhnout ztrátu, která vznikla vyjetím mimo trať. Následně Casey chyboval a já ho předjel. Závodili jsme spolu mnoho kol a naštěstí se mi podařilo udržet druhé místo. Po tak špatném začátku to není špatný výsledek.“
 
Casey Stoner (třetí): „Do závodu jsem dobře odstartoval a dařilo se mi s Dovim a Lorenzem ujíždět zbytku startovního pole. Bohužel jsem po několika kolech udělal chybu. Myslím si, že kdybych nechyboval, tak jsem mohl zůstat na čele po celý zbytek závodu. Jen jsem byl široký, vyjel mimo trať a tím jsem ztratil mnoho času. Zdálo se mi, že motorka byla lépe vyvážená v druhé polovině závodu, kdy jsem byl schopen jet rychleji. Jakmile jsem dojel Daniho, nebyl jsem schopný najít nějakou cestu, jak ho předjet. Jel velmi dobře - čistě a bez chyb, ale neujížděl mi. Abych byl upřímný, musím říct, že jsem trošku zklamaný, ale v každém případě je pro nás další pódium dobrým výsledkem. Pracujeme dobře, můj pocit z motorky je po posledních třech závodech dobrý, nyní je na čase začít plně využívat náš potenciál.“
 
Situace v šampionátu po GP Katalánska:
1. Jorge LORENZO (Yamaha-SPA) 165
2. Dani PEDROSA (Honda-SPA) 113
3. Andrea DOVIZIOSO (Honda-ITA) 91
4. Nicky HAYDEN (Ducati-USA) 69
5. Randy DE PUNIET (Honda-FRA) 69
6. Casey STONER (Ducati-AUS) 67
7. Valentino ROSSI (Yamaha-ITA) 61
8. Ben SPIES (Yamaha-USA) 59
9. Marco MELANDRI (Honda-ITA) 39
10. Marco SIMONCELLI (Honda-ITA) 39


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife