Misano - závod 125 cm3

vydáno 4. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Dnešní závodní program na okruhu Misano Adriatico odstartovala bitva dvoudobých stopětadvacítek.

O vítězství se až do posledního metru prala dvojice jezdců Nicolas Terol a Johann Zarco, po vynikajícím manévru se dostal v posledním kole závodu do čela Terol a několik okamžiků poté oslavil první místo. Na druhé pozici závod dokončil Johann Zarco a na pódium stanul ještě třetí v cíli Španěl Efren Vázquez. Následoval na čtvrtém místě klasifikovaný Němec Sandro Cortese a první pětku doplnil další španělský závodník Hector Faubel.

Z českých závodníků zajel lepší výsledek dvanáctý Kuba Kornfeil, Míra Popov závod dokončil na třinácté pozici.

Výsledky:
1. Nicolas Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 40’02.164
2. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.022
3. Efren Vazquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 4.932
4. Sandro Cortese – IntAct Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 9.322
5. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 9.964
6. Danny Kent – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSA 125 – + 12.100
7. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 12.324
8. Sergio Gadea – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 12.556
9. Jonas Folger – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSW 125 – + 21.489
10. Miguel Oliveira – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 30.678
11. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 31.321
12. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 31.552
13. Miroslav Popov – ElleGi Racing – Aprilia RSW 125 – + 32.637
14. Luigi Morciano – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 52.542
15. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 53.850
16. Kevin Calia – MGP Racing – Aprilia RSW 125 – + 53.917
17. Alessandro Tonucci – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 58.742
18. Manuel Tatasciore – Phonica Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’03.723
19. Alessandro Giorgi – VFT Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’04.113
20. Alexis Masbou – Caretta Technology – KTM RC 125 – + 1’04.956



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife