Honda RCV1000R, motorka, na kterou čekáme

vydáno 8. 11. 2013, text hell, foto Honda

Ještě než ve Valencii vyjeli první jezdci do úvodního tréninku, došlo tu ve čtvrtek 7. listopadu k odhalení modelu Honda RCV1000R, o němž se už delší dobu hovořilo, jako o stroji pro příští sezonu nejvyšší třídy MS silničních motocyklů, MotoGP.

Pro nás je tento model obzvlášť důležitý, protože právě na něm by kromě dalších tří jezdců, Nicky Haydena a ještě neurčeného druhého závodníka týmu Aspar a z Moto2 přestoupivšího Scotta Reddinga, měl v sezoně 2014 startovat i jezdec brněnského týmu Cardion AB Motoracing Karel Abraham. Jde o motocykl známý pod označením produkční Honda pro královskou třídu MotoGP, tedy o stroj zařazený do neoficiální tzv. „Open“ Class, pro niž budou platit trochu pozměněná pravidla proti přísně továrním prototypům.

Tento model bude vybavený elektronikou a softwarem Magneti Marelli, bude mít zvětšenou nádrž na 24 litrů a může během sezony využít větší množství až dvanácti motorů. Motor V4 v úhlu 90 stupňů s výkonem přes 175 kW při 16 000 ot., ale na rozdíl od továrních speciálů jen s klasickými ventily a tradiční převodovkou, je zabudován do podvozku vycházejícího z letošních továrních modelů RC213V. První dva motocykly RCV1000R už projdou třídenním posezonním testování, které začne Valencii už v pondělí.



Přečtěte si také

Provizorní startovní listiny silničního MS 2014  25. 11. 2013  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 3 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 3 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 5 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...