Honda RCV1000R, motorka, na kterou čekáme

vydáno 8. 11. 2013, text hell, foto Honda

Ještě než ve Valencii vyjeli první jezdci do úvodního tréninku, došlo tu ve čtvrtek 7. listopadu k odhalení modelu Honda RCV1000R, o němž se už delší dobu hovořilo, jako o stroji pro příští sezonu nejvyšší třídy MS silničních motocyklů, MotoGP.

Pro nás je tento model obzvlášť důležitý, protože právě na něm by kromě dalších tří jezdců, Nicky Haydena a ještě neurčeného druhého závodníka týmu Aspar a z Moto2 přestoupivšího Scotta Reddinga, měl v sezoně 2014 startovat i jezdec brněnského týmu Cardion AB Motoracing Karel Abraham. Jde o motocykl známý pod označením produkční Honda pro královskou třídu MotoGP, tedy o stroj zařazený do neoficiální tzv. „Open“ Class, pro niž budou platit trochu pozměněná pravidla proti přísně továrním prototypům.

Tento model bude vybavený elektronikou a softwarem Magneti Marelli, bude mít zvětšenou nádrž na 24 litrů a může během sezony využít větší množství až dvanácti motorů. Motor V4 v úhlu 90 stupňů s výkonem přes 175 kW při 16 000 ot., ale na rozdíl od továrních speciálů jen s klasickými ventily a tradiční převodovkou, je zabudován do podvozku vycházejícího z letošních továrních modelů RC213V. První dva motocykly RCV1000R už projdou třídenním posezonním testování, které začne Valencii už v pondělí.



Diskuze k článku


Přečtěte si také

Provizorní startovní listiny silničního MS 2014  25. 11. 2013  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife