Aragón - závod 125 cm3

vydáno 19. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Španěl Nicolas Terol ovládl svůj domácí závod na okruhu Motorland Aragón a díky dalšímu suverénnímu vítězství upevnil své vedení tabulky mistrovství světa. Na druhém místě závod dokončil francouzský závodník Johann Zarco, jenž v cíli na prvního Terola ztratil necelých sedm sekund. Třetím mužem, který se prosadil na pódium, byl další domácí závodník Maverick Vinales. Na čtvrté pozici závod dokončil Španěl Luis Salom a i páté místo v cíli patřilo domácímu jezdci Efrenu Vázquezovi.

Český závodník Jakub Kornfeil dojel do cíle na bodované třinácté pozici.

Výsledky:
1. Nico Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 40’26.726
2. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 6.771
3. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 18.929
4. Luis Salom – RW Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 27.469
5. Efren Vazquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 27.472
6.- Sandro Cortese – IntAct Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 27.740
7. Danny Kent – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSA 125 – + 27.750
8. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 27.778
9. Adrian Martin – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 43.009
10. Jonas Folger – Red Bull Ajo MotorSport – Aprilia RSW 125 – + 49.090
11. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 53.876
12. Luigi Morciano – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 56.395
13. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 57.513
14. Alessandro Tonucci – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 1’07.215
15. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 1’14.906
16. Sturla Fagerhaug – WTR Ten10 Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’31.266
17. Manuel Tatasciore – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 1’36.871
18. Giulian Pedone – Phonica Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’40.668
19. Damien Raemy – Caretta Technology – KTM RC 125 – + 1’58.898
20. Pedro Rodriguez – Turismo de Aragon Team DVJ – Aprilia RSA 125 – +1 kolo



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife