Losail - závod 125 cm3

vydáno 20. 3. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Ihned po startu závodu stopětadvacítek se v katarském Losailu ujal vedení Nicolas Terol, druhé místo držel Hector Faubel, na třetí pozici se zařadil Sandro Cortese, čtvrtý jel Vázquez a pátý Folger. Jakub Kornfeil se v úvodních kolech pohyboval na pětadvacáté pozici.

Po čtyřech odjetých kolech vedl stále Terol, v těsném závěsu se držel Cortese a Vázquez. Dvě desetiny sekundy na tuto dvojici ztrácel Hector Faubel a o další dvě sekundy dále se držel Jonas Folger. Kuba Kornfeil se posunul na čtyřiadvacáté místo. Postupem času se podařilo vedoucímu Terolovi utrhnout zbytku startovního pole a v sedmém kole závodu držel již sedmisekundový náskok na druhého Faubela, který odolával útokům ze strany Corteseho a Vázqueze. Páté místo držel stále Jonas Folger. V polovině závodu vedl stále suverénním stylem Faubel, o druhé místo bojovala již čtyřčlenná skupina jezdců v pořadí Cortese, Faubel, Vázquez a Folger. Jakub Kornfeil se posunul na 23. pozici. Pět okruhů před cílem disponoval vedoucí Terol náskokem již třináct sekund, druhý jel stále Cortese, který za sebou držel Vázqueze, Faubela a Folgera. O několik okamžiků později chyboval Faubel a propadl se až na desáté místo. Dvě kola před cílem vedl stále suverénní Terol s náskokem třinácti sekund, druhé místo držel Cortese před Gadeou, Vázquezem a Folgerem.

Zvítězil Nicolas Terol, druhé místo udržel Sandro Cortese a třetí místo vybojoval Sergio Gadea. Čtvrté místo zbylo na Vázqeuze a na páté pozici byl klasifikován Jonas Folger. Jakub Kornfeil závod dokončil na 23. místě.

Výsledky:
1. Nicolas Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 18 giri in 38’28.687
2. Sandro Cortese – Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 7.710
3. Sergio Gadea – PEV Blusens SMX Paris Hilton – Aprilia RSA 125 – + 9.147
4. Efren Vázquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 9.514
5. Jonas Folger – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSA 125 – + 9.698
6. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 15.260
7. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 15.352
8. Luis Salom – RW Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 15.696
9. Maverick Vinales – PEV Blusens SMX Paris Hilton – Aprilia RSA 125 – + 15.910
10. Miguel Oliveira – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 27.396
11. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 42.563
12. Jasper Iwema – Ongetta Abbink Metaal – Aprilia RSA 125 – + 43.772
13. Danny Kent – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSW 125 – + 44.001
14. Simone Grotzkyj Giorgi – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 44.272
15. Louis Rossi – Matteoni Racing – Aprilia RSW 125 – + 50.030
16. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP125 – + 50.424
17. Niklas Ajo – TT Motion Events Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’01.545
18. Taylor Mackenzie – Phonica Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’02.931
19. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia SIC Ajo – Derbi RSW 125 – + 1’05.192
20. Luigi Morciano – Team Italia FMI – Aprilia RSW 125 – + 1’05.273
------------------------------------------------------------------------------------
23. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSW 125 – + 1’30.629


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife