GP Valencie - závod 125 cm3

vydáno 7. 11. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Mistrovský titul v kubatuře malorážek vybojoval Marc Márquez, Kuba Kornfeil závod dokončil na šestnácté pozici.

Do závodu stopětadvacítek na okruhu Ricarda Torma ve Valencii nejlépe odstartoval Bradley Smith, jenž v první zatáčce převzal vedení. Na druhé místo se zařadil Marc Márquez, třetí jel Nicolas Terol, čtvrtý Esteve Rabat a první pětku uzavíral Efren Vázquez. Jakub Kornfeil se v prvním kole závodu pohyboval na 22. pozici.

V nájezdu do druhého kola vedl stále Bradley Smith, za něj se posunul Nicolas Terol, Marc Márquez byl odsunut na třetí místo, čtvrtý jel stále Esteve Rabat a pátý Efren Vázquez. Kuba Kornfeil se po dvou kolech posunul o jedno místo dopředu - na 21. příčku. Po pěti odjetých kolech se na čele utvořila vedoucí dvojice v pořadí Bradley Smith, Nicolas Terol. Za nimi byla už dvousekundová díra, kterou uzavíral třetí Marc Márquez následovaný Polem Espargarem a Estevem Rabatem. Náš Kuba Kornfeil se držel stále na 21. místě. O další tři kola později výrazně zrychlil třetí Márquez, jenž dojel druhého Terola a začal na něj útočit. Deset okruhů před cílem závodu vedl stále neohroženě Bradley Smith, zatímco o druhé místo tvrdě bojovala trojice jezdců vedená Nicolasem Terolem, který za sebou držel Espargara a Márqueze. Na páté místo se posunul Sandro Cortese. Kuba Kornfeil mezitím postoupil na devatenácté místo. Tři okruhy před koncem závodu bylo již pořadí na vedoucích pozicích ustálené, vedl stále suverénní Smith s náskokem dvou sekund na Terola, Espargara a Márqueze, pátý Cortese ztrácel již 20 sekund.

Z vítězství ve Valencii se tak radoval Bradley Smith, druhé místo v poslední zatáčce vybojoval Pol Espargaró a na třetí příčce závod dokončil Nicolas Terol. Na čtvrté pozici projel cílem Marc Márquez, jenž se díky tomuto výsledku stal mistrem světa v kubatuře stopětadvacítek. První pětku uzavřel Sandro Cortese a Kuba Kornfeil dojel na šestnáctém místě.

Výsledky:
1. Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – 24 giri in 40’25.648
2. Pol Espargaró – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 2.786
3. Nicolas Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 3.149
4. Marc Márquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA 125 – + 8.326
5. Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125 – + 24.375
6. Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA 125 – + 26.743
7. Tomoyoshi Koyama – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 26.823
8. Efren Vázquez – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 27.634
9. Randy Krummenacher – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 41.211
10. Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 41.279
11. Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 1’02.540
12. Marcel Schrotter – Interwetten Honda 125 – Honda RS125R – + 1’02.999
13. Isaac Vinales – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 1’08.522
14. Simone Grotzkyj Giorgi – Fontana Racing – Aprilia RSA 125 – + 1’08.798
15. Jakub Kornfeil – Racing Team Germany – Aprilia RSW 125 – + 1’24.798
16. Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 1’27.614
17. Peter Sebestyen – Ongetta Team – Aprilia RSW 125 – + 1’38.939
18. Joan Perello – SAG Castrol – Honda RS125R – + 1’39.356
19. Lorenzo Savadori – Matteoni Racing – Aprilia RSW 125 – + 1’40.387
20. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia Sepang Int. Circuit – Aprilia RSW 125 – + 1 kolo


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife