Kyalami - páteční tréninky

vydáno 14. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

První volný trénink superbiků ovládl Michel Fabrizio, Kuba Smrž zajel druhý čas.

Na jihoafrickém okruhu Kyalami dnes odpoledne odstartovaly první volné tréninky.
 
SBK
V kategorii superbiků jezdil nejrychleji Ital Michel Fabrizio na tovární Ducati, který uzavřel první volný trénink časem 1:39,081 s. Druhé místo ve výsledkové listině se ztrátou dvou desetin sekundy patří privátní Ducati se startovním číslem 96, kterou nesedlá nikdo jiný než jihočeský závodník Jakub Smrž. Třetím nejrychlejším mužem se stal vítěz posledních dvou závodů v Monze Ital Max Biaggi s tovární Aprilií, čtvrté místo obsadil Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea a první pětku uzavřel jeho týmový kolega Brit Shane Byrne.
 
Výsledky:
1. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'39.081
2. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'39.333
3. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'39.457
4. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'39.727
5. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'39.771
6. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'40.151
7. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'40.221
8. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'40.227
9. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'40.370
10. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'40.466
11. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'40.625
12. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'40.637
13. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'40.645
14. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'40.702
15. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'40.792
16. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'41.027
17. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'41.081
18. Morais S. (RSA) Aprilia RSV4 Factory 1'41.141
19. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'41.434
20. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'41.438
21. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'42.862
22. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'43.797
 
SSP
Mezi jezdci na supersportech byl nejrychlejší vítěz posledního závodu v Monze Ir Eugene Laverty s Hondou, který zajel nejrychlejší čas 1:42,246 s. O jednu desetinu sekundy byl pomalejší druhý v pořadí Turek Kenan Sofuoglu na další Hondě, třetí místo obsadil Japonec Fujiwara s Kawasaki. Následoval čtvrtý Quarmby ze San Marina s Hondou a první pětku uzavřel Francouz Lagrive na Triumphu.
 
Z jezdců českého týmu KL Intermoto byl rychlejší Ital Massimo Roccoli na osmém místě, Brit Gino Rea zajel patnáctý čas.
 
Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'42.246
2. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'42.352
3. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'42.584
4. Quarmby R. (RSA) Honda CBR600RR 1'42.807
5. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'42.992
6. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'43.132
7. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'43.339
8. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'43.988
9. Isaacs L. (RSA) Honda CBR600RR 1'44.037
10. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'44.231
11. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'44.247
12. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'44.318
13. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'44.681
14. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'44.965
15. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'45.348
16. Boscoscuro A. (ITA) Honda CBR600RR 1'45.625
17. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'45.825
18. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'46.098
19. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'46.283
20. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'46.360


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife