Kyalami - 1. kvalifikace

aktualizováno 14. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

Stejně jako volný trénink, i kvalifikaci ovládl Michel Fabrizio, Jakub Smrž sedmý.

SBK

V první kvalifikaci superbiků na okruhu Kyalami jezdil nejrychleji Ital Michel Fabrizio na tovární Ducati, jehož nejrychlejší čas se zastavil na hodnotě 1:38,477 s. Druhé místo si vyjel Brit Cal Crutchlow na tovární Yamaze se ztrátou pěti setin sekundy na Fabrizia. Třetí místo patří Britu Jonathanu Reovi na Hondě, čtvrté místo obsadil Australan Troy Corser na BMW a první pětku uzavírá vedoucí muž šampionátu Brit Leon Haslam na Suzuki.

Jakub Smrž se jako první jezdec nedostal pod hranici 1:39 s a obsadil tak sedmé místo.
 
Výsledky:

1. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'38.477

2. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'38.529

3. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'38.687

4. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'38.896

5. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'38.951

6. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'38.954

7. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'39.027

8. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'39.094

9. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'39.281

10. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'39.288

11. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'39.336

12. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'39.621

13. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'39.630

14. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'39.642

15. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'39.656

16. Morais S. (RSA) Aprilia RSV4 Factory 1'39.798

17. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'39.834

18. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'40.024

19. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'40.646

20. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'41.054

21. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'41.216

22. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'42.172

 

SSP
První kvalifikaci kategorie Supersport ovládl na okruhu v Kyalami Ir Eugene Laverty na Hondě, který si díky času 1:41,363 s zajistil provizorní pole position. Na druhém místě je klasifikován Francouz Matthieu Lagrive na Triumphu, třetí místo si vyjel Turek Kenan Sofuoglu na Hondě. Čtvrtá příčka patří Italu Pirrovi na další Hondě a první pětku uzavírá Španěl Lascorz na Kawasaki.

Barvy královehradeckého Intermota držel tentokrát výše Brit Gino Rea na dvanáctém místě, Ital Massimo Roccoli zajel třináctý čas.

 
Výsledky:

1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'41.363

2. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'41.418

3. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'41.613

4. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'41.872

5. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'42.384

6. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'42.545

7. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'42.569

8. Quarmby R. (RSA) Honda CBR600RR 1'42.644

9. Isaacs L. (RSA) Honda CBR600RR 1'42.743

10. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'42.791

11. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'43.046

12. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'43.137

13. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'43.192

14. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'43.206

15. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'43.480

16. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'43.693

17. Boscoscuro A. (ITA) Honda CBR600RR 1'44.146

18. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'45.050

19. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'45.754

20. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'45.788


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife