Assen- kvalifikace SST1000, SST600

vydáno 15. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

SST1000
První kvalifikaci litrových stocků v holandském Assenu opanoval italský závodník Davide Giugliano na motocyklu Ducati 1098R týmu Althea Racing, když zajel nejrychlejší čas 1:39,915 s. Druhé místo obsadil Francouz Sylvain Barrier na stroji BMW, jenž na prvního ztratil čtyři desetiny sekundy. Třetí místo obsadil Ital Danilo Petrucci na Ducati, následoval čtvrtý Lorenzo Baroni také na Ducati a první pětku uzavírá další italský jezdec Andrea Antonelli na Hondě.

Výsledky:
1. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 1'39.538
2. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 1'39.915
3. Danilo Petrucci (Barni Racing Team) Ducati 1098R 1'40.053
4. Lorenzo Baroni (Althea Racing) Ducati 1098R 1'40.054
5. Andrea Antonelli (Team Lorini) Honda CBR1000RR 1'40.100
6. Roy Ten Napel (Domburg Racing) Honda CBR1000RR 1'40.178
7. Fabio Massei (Team Piellemoto) BMW S1000 RR 1'40.965
8. Eddi La Marra (Team Lorini) Honda CBR1000RR 1'41.014
9. Luca Verdini (Ten Kate Junior Team) Honda CBR1000RR 1'41.049
10. Lorenzo Zanetti (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 1'41.061
11. Jeremy Guarnoni (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R1 1'41.107
12. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'41.391
13. Sheridan Morais (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 1'41.456
14. Lorenzo Savadori (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 1'41.677
15. Niccolo Canepa (Goeleven) Kawasaki ZX-10R 1'41.711
16. Markus Reiterberger (Garnier Alpha Racing Team) BMW S1000 RR 1'41.712
17. Andrea Boscoscuro (Lazio MotorSport) Ducati 1098R 1'41.751
18. Leandro Denis Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'41.804
19. Marco Bussolotti (Pedercini Team) Kawasaki ZX-10R 1'42.551
20. Daniele Beretta (Lorini Team) Honda CBR1000RR 1'42.581
21. Tomas Svitok (SK Energy Team) Ducati 1098R 1'42.812
22. Matthieu Lussiana (Team ASPI) BMW S1000 RR 1'42.950
23. Nico Vivarelli (Goeleven) Kawasaki ZX-10R 1'43.025
24. Marcin Walkowiak (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR1000RR 1'43.090
25. Alen Gyorfi (Adrenalin H-Moto Team) Honda CBR1000RR 1'43.592
26. Beau Beaton (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 1'43.694
27. Randy Pagaud (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 1'45.422
28. Thomas Caiani (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 1'45.553
29. Bogdan Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R1 1'48.295

SST600
V kvalifikaci šestistovkových stocků jezdil nejrychleji Romain Lanussse na Yamaze, druhý čas patří Dino Lombardimu také na Yamaze a i třetí místo obsadil motocykl Yamaha s Jedem Metcherem v sedle.

Výsledky:
1. Romain Lanusse (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 1'41.580
2. Dino Lombardi (Martini Corse) Yamaha YZF R6 1'42.653
3. Jed Metcher (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 1'42.881
4. Francesco Cocco (Martini Corse) Yamaha YZF R6 1'43.204
5. Joshua Elliott (WMT Yamaha) Yamaha YZF R6 1'43.297
6. Michael Vd Mark (Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 1'43.306
7. Nacho Calero Perez (Orelac Racing) Yamaha YZF R6 1'43.308
8. Gauthier Duwelz (Team MTM-RT Motorsports) Yamaha YZF R6 1'43.341
9. Nelson Major (Team Falcone Competition) Yamaha YZF R6 1'43.486
10. Alex Schacht (Schacht Racing SBK One) Honda CBR600RR 1'43.636
11. Riccardo Russo (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 1'43.837
12. Joshua Day (Racedays Kawasaki) Kawasaki ZX-6R 1'43.879
13. Tristan Lentink (Domburg Racing) Honda CBR600RR 1'43.887
14. Christian Gamarino (Goeleven) Kawasaki ZX-6R 1'44.240
15. Adrian Nestorovic (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 1'44.313
16. Luca Salvadori (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 1'45.008
17. Christophe Ponsson (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 1'45.037
18. Austin DeHaven (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 1'45.116
19. Tomas Krajci (TK Racing Slovakia) Yamaha YZF R6 1'45.283
20. Stephane Egea (Team ASPI) Yamaha YZF R6 1'45.860
21. Mircea Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R6 1'46.133
22. Riccardo Cecchini (FRT) Triumph Daytona 675 1'46.430
23. Tony Covena (Nito Racing) Yamaha YZF R6 1'46.851
24. Max Wadsworth (Team ASPI) Yamaha YZF R6 1'48.389



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife