Kuba Smrž o závodech v USA

vydáno 1. 6. 2010, text TZ, foto Ducati

Po nadějných výsledcích v trénincích a kvalifikacích zastavila Kubu Smrže v samotných závodech technika.

Race 1
První závod, poměrně dobrý start a téměř vzápětí se za motocyklem našeho jezdce objevil hustý dým a Jakub musel odstoupit. Závody jsou někdy vážně nespravedlivé.
"Povedl se mi skvěle start, ale bohužel už na rovině, než jsme dojeli do první zatáčky, bylo znát, že motorka nejde. Držel jsem se zhruba kolem 8. místa, ještě jsem vůbec nevěděl, že mi motorka kouří a zhruba v půlce kola jsem začal cítit olej a po chvili si všiml vlajky, že musím zastavit. Tím pro mě závod skončil. Informace od šéfmechanika je poškozená vačka. Do druhého závodu bylo možné dát do mé oblíbené motorky motor, který jsme včera vyndali a musel bych jet na druhé, ale jdu do rizika, že se motor z druhé motorky dá do té mé oblíbenější, na které se mi jede líp a budu bez náhradní motorky."
Race 2
Do druhého závodu Kuba opět perfektně odstartoval, ale ještě než dojel do první zatáčky, předjelo ho mnoho soupeřů. Po startu tedy Kuba jezdil na jedenáctém, později dvanáctém místě a víceméně celý závod bojoval ve velké skupině o sedmé místo. Jeho velké souboje s Byrnem a Fabriziem se však nedočkaly rozuzlení, když mu tři kola před cílem opět vypověděl službu motor. Závody umí být opravdu kruté.
"Dnešek ani nemá cenu komentovat. Po první jízdě mechanici narychlo přehodili motor z druhé motorky. Na startu jsme ještě aspon narychlo a provizorně nastavili, co se dalo, a rozhodně jsem nečekal, že konec bude podobný jako v první jízdě. Povedl se mi start, než jsme dojeli do první zatáčky, mě překvapivě předjelo asi 5 lidí a v 3. zatáčce jsem si ještě škrtnul o Haslama, což mě stálo další místa. Pak jsem se snažil v rámci možností bojovat o co nejlepší umístění, ale motorka měla celý závod 110 stupňů a nejela. Každou zatáčku jsem vyjížděl těsně za někým a před další zatáčkou už jsem byl zase tak daleko, že jsem nemohl předjíždět. Aby toho nebylo málo, tak mi to z ničeho nic 3 nebo 4 kola před cílem chcíplo. Praskl rozvodový řemen. Nedá se ale nic dělat, to jsou závody a teď už musím přemýšlet jen nad dalším závodem v Misanu. Každopádně mě to mrzí, po parádních dvou tréninkových dnech se pak pokazí, co může."


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020
  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 22:33
     0   0
Pohodlné ojeté motorky od Honzy Karáska
Bikes.cz
před 3 dny v 17:57
     0   0
Top 5 nejrychlejších motorek
Bikes.cz
před 3 dny ve 23:08
     0   0
Nehoda motorkářky ve 190 km/h - chyběl tlumič řízení❗️
Magazín Motoroute
před 3 dny ve 22:35
     0   0
Novinka z dílny MaxTo s možností spárování s telefony, bluetooth sluchátky, GPS či hudebním přehrávačem.
Všechny příspěvky ...