Jakub Kornfeil v Misanu desátý

vydáno 6. 9. 2011, text TZ, foto RZ

Vůbec se nedá říct, že by Jakub Kornfeil přecenil po včerejší kvalifikaci svá slova. V dnešním závodě opravdu opět bojoval o další své umístění v elitní desítce, i když nakonec projel cílem až na místě dvanáctém.

Excelentní start měl český mladík do závodu své třídy, když se dokázal ze sedmnácté startovní pozice posunout až na místo desáté a figuroval na něm po celá tři úvodní kola. Mezitím se pole začalo drobně trhat a společně s Kubou se zformovala skupinka, v níž kromě Oliveiry, Viňalese, Moncaya a Folgera byl i druhý český jezdec, Miroslav Popov. S dalším vývojem se však nespokojil Folger a Viňales a oběma se podařilo od svých soupeřů odpoutat. Zbývající ostatní pak spolu bojovali až do úplného finiše a některé souboje se neobešly nejen bez ostrých loktů, ale také bez chyb jednotlivých jezdů, které nakonec měly vliv na konečný výsledek.

Jakub Kornfeil: „Měl jsem opravdu fantastický start a výkon bych hodnotil za čtyři…! , ale body. Štve mne ovšem, že jsem na svém kontě mohl mít těch bodů více. No škoda…, teď už nic. Dost mne štve hlavně to, že jsem prohrál se Španělem Moncayem, protože můžu opravdu s klidným srdcem říct, že na něj jsem měl. Na druhou stranu jsem spokojený hlavně s celou úvodní částí závodu, kde jsem chytil velmi dobrý rytmus a i časy tomu odpovídaly. Ten závod byl z mého pohledu možná více dramatičtější, než bych opravdu předpokládal, protože to byla fakt dost velká bitva, při níž se pořadí velmi často měnilo často a rozhodovaly individuální chyby. O mém výsledku však rozhodl Mira Popov, který nás oba drobnou jezdeckou chybou odpojil právě od Španěla Moncaya a ztrátu se mi už nepodařilo zlikvidovat. Za ty čtyři body jsem ovšem po celém průběhu víkendu i tak rád, byť na mne Angličan Kent znova šest bodů získal, ale snad to bude v Aragonu dobré a o tu desítku budeme ne jen bojovat, ale budeme se v ní pohybovat již od úvodního tréninku.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife