Ohlasy po GP Malajsie

vydáno 11. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Komentáře tří nejlepších jezdců závodu MotoGP na okruhu Sepang.

Valentino Rossi (vítěz): „Pro mne je to úžasný okamžik, mám obrovskou radost ze zisku 46 vítězství s Yamahou v sedlé mé M1. Byl to jeden z mých vůbec nejhorších startů a nějakou dobu jsem si opravdu dělal starosti. Po několik dalších zatáčkách jsem si ale uvědomil, že by to mohlo jít, protože motorka dnes jela opravdu skvěle. Udělali jsme malou změnu ve warm-upu a Jerremyho nápad skutečně fungoval! Zajel jsem dobrý závod a myslím si, že to byl jeden z nejlepších v kariéře. Hodně jsem chtěl získat šestačtyřicáté vítězství, protože všichni ví, že toto číslo mám opravdu rád.Vítězství z jedenácté pozice v první zatáčce je opravdu vynikající pocit. Na závěr bych rád poblahopřál Jorgemu a Yamaze, byl po celou sezonu velmi rychlý a zaslouží si titul mistra světa.“

Andrea Dovizioso (druhý): „S dnešním druhým místem jsem spokojen, byl to skvělý závod. V posledních dvou závodech jsem na rozdílných okruzích bojoval o vítězství, což je pro nás skutečně pozitivní informace. V posledním kole jsem se snažil udržet Valentina, ale v posledním sektoru jsem nebyl na brzdách tak silný. Každopádně je tento výsledek pro mne i celý tým velmi dobrý. Loni jsme zde na vítěze ztratili čtyřicet sekund, takže dnešní dvě desetiny pro nás znamenají velmi slušné zlepšení. Od poloviny sezony až do současnosti jsme zaznamenali díky tvrdé práci celého týmu velké zlepšení.“

Jorge Lorenzo (třetí): „Dnes je to pro mne splnění velkého snu a stále tomu nemohu uvěřit. Potřebuji být tak pět minut o samotě, uvolnit se a v klidu si uvědomit, co jsem vlastně dokázal. Je to něco, co jsem vždy chtěl a o čem jsem snil celý život, takže je to nyní pro mě opravdu neuvěřitelný moment. Je obtížné najít slova, abych poděkoval všem, musím poděkovat Yamaze, celému týmu a všem, kteří mi k tomuto úspěchu dopomohli. Start do samotného závodu mi vyšel velmi dobře, ale potom mě předjel Andrea s Valentinem a já nejel tak, jak bych chtěl, takže jsem raději netlačil na pilu. Bylo mi jasné, že tentokrát není vítězství v závodě to nejdůležitější. Musel jsem přepnout na režim autopilota a získat body, které jsem potřeboval. Teď už si můžeme užít poslední tři závody sezony.“

Stav šampionátu po Grand Prix Malajsie:
1. Jorge LORENZO (Yamaha-SPA) 297
2. Dani PEDROSA (Honda-SPA) 228
3. Casey STONER (Ducati-AUS) 180
4. Andrea DOVIZIOSO (Honda-ITA) 159
5. Valentino ROSSI (Yamaha-ITA) 156
6. Ben SPIES (Yamaha-USA) 139
7. Nicky HAYDEN (Ducati-USA) 129
8. Randy DE PUNIET (Honda-FRA) 88
9. Marco SIMONCELLI (Honda-ITA) 84
10. Colin EDWARDS (Yamaha-USA) 81


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife