Abaja o Grand Prix Španělska

vydáno 3. 4. 2011, text TZ, foto karelabraham.com

Zatímco v předchozích dvou dnech provázely Velkou cenu Španělska ideální povětrnostní podmínky, dnešní závody na okruhu v Jerezu poznamenal déšť. Na ten doplatil i český motocyklový závodník Karel Abraham, jenž upadl. Přesto dojel na sedmém místě.

„Jsem spokojený, ale mrzí mě, že jsem upadl. Mohl jsem totiž dojet i na pátém místě,“ konstatoval Karel Abraham bezprostředně po návratu do garáže týmu Cardion AB Motoracing.

Po startu závodu, vypsaného na 27 kol, se český motocyklový závodník pohyboval na konci sedmnáctičlenného startovního pole, ovšem během třinácti kol předjel deset jezdců, až se ocitl na sedmém místě, o které bojoval s Hiroshim Aoyamou. Po vzájemném souboji však na začátku devatenáctého kola upadl.

„V jedné z pravotočivých zatáček jsme jeli vedle sebe a já jej nechtěl pustit před sebe, což se mi vymstilo,“ připustil Karel Abraham, jenž se však vrátil do závodu na třináctém místě a ve zbývajících osmi kolech překonal šest jezdců. Cílovou pásku tak proťal na sedmém místě a v celkovém hodnocení mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP se posunul na desáté místo.

Tým Cardion AB Motoracing v čele s Karlem Abrahamem se nyní vrací do České republiky, odkud se za měsíc opět vydá na Pyrenejský poloostrov, kde se na okruhu v Estorilu uskuteční Velká cena Portugalska.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife