Abaja o Grand Prix Španělska

vydáno 3. 4. 2011, text TZ, foto karelabraham.com

Zatímco v předchozích dvou dnech provázely Velkou cenu Španělska ideální povětrnostní podmínky, dnešní závody na okruhu v Jerezu poznamenal déšť. Na ten doplatil i český motocyklový závodník Karel Abraham, jenž upadl. Přesto dojel na sedmém místě.

„Jsem spokojený, ale mrzí mě, že jsem upadl. Mohl jsem totiž dojet i na pátém místě,“ konstatoval Karel Abraham bezprostředně po návratu do garáže týmu Cardion AB Motoracing.

Po startu závodu, vypsaného na 27 kol, se český motocyklový závodník pohyboval na konci sedmnáctičlenného startovního pole, ovšem během třinácti kol předjel deset jezdců, až se ocitl na sedmém místě, o které bojoval s Hiroshim Aoyamou. Po vzájemném souboji však na začátku devatenáctého kola upadl.

„V jedné z pravotočivých zatáček jsme jeli vedle sebe a já jej nechtěl pustit před sebe, což se mi vymstilo,“ připustil Karel Abraham, jenž se však vrátil do závodu na třináctém místě a ve zbývajících osmi kolech překonal šest jezdců. Cílovou pásku tak proťal na sedmém místě a v celkovém hodnocení mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP se posunul na desáté místo.

Tým Cardion AB Motoracing v čele s Karlem Abrahamem se nyní vrací do České republiky, odkud se za měsíc opět vydá na Pyrenejský poloostrov, kde se na okruhu v Estorilu uskuteční Velká cena Portugalska.


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 7/2020
  • Motorbike 6/2020
  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů