Abraham představil svou novou motorku pro MotoGP

vydáno 25. 1. 2013, text hell

Kája Abraham odhalil motorku v pražském kostele Sacre Coeur společně s šéfmechanikem svého týmu Cardion AB motoracing Marcem Granou.
Od chvíle, kdy Karel stroj poprvé vyzkoušel na posezonním testování ve Valencii, se na motocyklu ještě mnohé změnilo. Další, už menší úpravy, ho ale ještě čekají před prvním letošním testováním v Sepangu.

I když se často uvádí, že jméno motocyklu je vlastně Aprilia, ve skutečnosti jde stále o model CRT stroje se jménem ART, což je tak trošku v angličtině slovní hříčka. Jednak znamená v překladu „umění“, a jednak je zkratkou názvu Aprilia Racing Technology. Motocykl používá kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia, V65, se čtyřmi ventily na válec, s objemem 999 cm3, s výkonem více než 230 koní, hmotností 165 kg a maximální rychlostí větší než 330 km/h. ART do svého speciálu použil vlastní hliníkový rám, který nejvíce připomíná dvoudobou dvěstěpadesátku Aprilia, přední vidlice i zadní tlumení je značky Öhlins, v předních brzdách najdete čtyřpístkové třmeny Brembo a kotouče o průměru 320 mm, vzadu potom brzdí dvoupístkový brzdič stejné značky.
Ve druhé polovině loňské sezony se právě značka ART specifikace CRT začala nejvíce tlačit k továrním speciálům a její přibližování by mělo pokračovat i v tomto roce. Karel Abraham na ART přesedl ze satelitní tovární Ducati, hlavně proto, že spolupráce s továrnou Ducati v posledních měsících hodně zaostávala za očekáváním týmu i jezdce a za vloženými prostředky.
Tým Cardion AB motoracing po odchodu dvou mechaniků Ducati vypadá letos takto: šéfmechanikem zůstal Ital Marco Grana, novým telemetrikem s velkými zkušenostmi z MotoGP se stal Ital Renato Penacchio, mechaniky jsou Francouz Yannis Maigret a dále Martin Havlíček, Martin Nesvadba a Ital Pietro Bertl. O logistiku se stará Ital Lindo Sbaraglia, šéfem týmu je stále Karel Abaraham starší.



Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Vojtech Ďuriš
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
  • Motorbike 4/2021
  • Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
  • Vychází časopis Drž stopu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Jaroslav Šíma
před 2 dny ve 21:58
Moc pěkný dárek od Světa motorů k najetí milionu mil!
Marek Lichtenberg
před 2 dny ve 23:05
0
Velký obdiv, Jardo 👍
Bikes.cz
před 4 dny ve 22:17
Nový boxer od BMW je jedním z největších a nejúchvatnějších motocyklových motorů, říká Dominik Valášek v testu BMW R18. Technická data k tomuto nevšednímu modelu najdeš v katalogu Bikes.cz:  https://www.bikes.cz/2021/bmw-r-18
Motocyklová asociace ČR
před 5 dny ve 20:33
Policie ve čtvrtek zveřejnila videozáznam ze středeční honičky na dálnici D5 u Prahy, při které přišel o život řidič motocyklu, jenž se snažil ujet hlídce najetím do protisměru. Podle nových informací bylo muži 41 let a měl zákaz řízení.
Miluju motorky
před týdnem v 9:39
Libovečky od Durris Design už jistě znáš! Šeri položil pár otázek přímo Vojtechovi Ďurišovi, vedoucímu celého projektu! Vše najdeš v rozhovoru.

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...