Abraham v MotoGP i v roce 2012!

vydáno 23. 6. 2011, text TZ, foto karelabraham.com

Karel Abraham bude i v příští sezóně závodit na motocyklu Ducati. Abrahamův tým Cardion AB Motoracing podepsal s Ducati smlouvu na rok 2012 s opcí na rok
2013. Jedenadvacetiletý historicky první český závodník v MotoGP bude v roce 2012 závodit na motocyklu Ducati Desmosedici GP12 s novým litrovým motorem.

„Ducati je vrchol preciznosti. To nejlepší, na čem jsem kdy jel. Je to brutální motorka. Příští rok s litrovým motorem bude ještě silnější a jezdci nedá nic zadarmo. Bude to
těžké, ale těším se na to,“
konstatoval Karel Abraham.

Pokračování spolupráce mezi Ducati a Cardion AB Motoracing je zcela samozřejmé i podle šéfa projektu Ducati v MotoGP Alessandra Cicognaniho. „Jsme rádi, že budeme
s týmem Cardion AB Motoracing dál spolupracovat. A jsme rádi, že jsme ti, kteří s Karlem Abrahamem prošlapávají jeho cestu v MotoGP a jsou u jeho postupného
zlepšování,“
říká Cicognani. „Karel je v MotoGP nejmladší a ještě nováček. Ale závod od závodu se zlepšuje a ukazuje, jaký má talent,“ pochválil Cicognani Abaju.

V týmu Cardion AB Motoracing v současnosti působí tři pracovníci Ducati, kteří doplnili dlouholeté členy Abrahamova týmu. „Spolupráce s Ducati je výborná, nemůžu
říct jediné špatné slovo. Lidé od Ducati přidělení k našemu týmu jsou špičkoví profesionálové a myslím, že spolu s našimi mechaniky, kteří Káju znají doslova od
jeho dětských let, tvoří skvělou partu profesionálů,“
uvedl manažer týmu Karel Abraham starší.

Karel Abraham do MotoGP nastoupil po šesti letech závodění v Mistrovství světa. V šestnácti letech začínal v kategorii 125 cm3, po dvou letech přestoupil do 250 cm3 a
poslední sezonu po změně pravidel jezdil v Moto2. Výčet jeho úspěchů pochází právě z poslední sezóny. Během ní stanul jednou na pódiu a zvítězil v posledním závodě
sezóny ve Valencii.

V průběžném pořadí šampionátu MotoGP je Karel Abraham, který je nejmladším jezdcem v nejsilnější kubatuře, na desátém místě, ve čtyřech ze šesti závodů se
probojoval do elitní desítky, jeho dosud nejlepší umístění jsou dvě sedmá místa z Jerezu a ze Silverstone.

V Assenu Karel Abraham odstartuje do sté Grand Prix ve své kariéře. „Když se podívám na své soupeře a vidím mezi nimi lidi, kteří dokázali být na pódiu tolikrát,
kolikrát já odstartoval, tak to ve mně budí obrovský respekt. Sto Grand Prix je krásné číslo, ale věřím, že jsem ještě stále na začátku kariéry,“
říká česká motocyklová
jednička.





Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife