Abaja po prvním závodě

vydáno 21. 3. 2011, text TZ, foto karelabraham.com

Karel Abraham dojel ve svém premiérovém závodě v MotoGP na 13. místě a do tabulky mistrovství světa si připsal tři body.

Do svého premiérového závodu v MotoGP startoval Abraham z patnácté pozice, ovšem už v úvodu se kvůli pádu Randyho de Punieta a odstoupení Lorise Capirossiho posunul na čtrnácté místo.

Vzápětí předjel loňského mistra v kategorii Moto2 Toniho Elíase, který na českého jezdce stále ztrácel a tři kola před koncem upadl. „Mrzí mě, že Toni Elías a Loris Capirossi závod nedokončili. Jsou to soupeři, se kterými jsem chtěl bojovat,“ okomentoval Karel Abraham.

Kvůli technickým problémům se českému jezdci v premiérovém závodě nepodařilo dotáhnout na další soupeře, kteří jezdili ve skupině přibližně tři až pět vteřin před ním. „Ve druhém kole jsem měl problémy s nefunkční brzdou. Kvůli tomu jsem vyjel z trati a jen těsně se vyhnul kačírku. Ztratil jsem tak kontakt se skupinou jezdců přede mnou a už se mi ji bohužel nepodařilo dojet.“

I přesto však byl s výsledkem Velké ceny Kataru spokojený. „Fyzická kondice je docela v pohodě, ale musím zapracovat na rukou, v závěru už mi trochu docházela síla,“ připustil Abraham.

Tým Cardion AB Motoracing v čele s Karlem Abrahamem se nyní vrací do České republiky, odkud se na konci března vydá na Pyrenejský poloostrov, kde se na okruhu v Jerezu uskuteční Velká cena Španělska.



Diskuze k článku

MARCELLO-R1 22. 3. 2011
Ano dojel trinacty jen proto ze tri nedokoncili jinak dojel sesnacty takze body zadarmo tak ze zadna slava.V moto GP je moc brzo aspon to skusi a pozna ze to byl ukvapeny vstup.Ale jinak drzim palce.

PtP 23. 3. 2011
Pokud vím, pojezdil Eliase. Navíc, taky mohl spadnout nebo nedojet pro technický problémy jako ti ostatní. Zas tak zadarmo to nebylo. Taky držím palce.

Kubajzxxl 24. 3. 2011
Super premiéra, držím palce a ať se daří. ....a těm, co to zase zpochybňujou....zamyslete se nad sebou a přestaňte závidět. Je skvělý že máme v GP svýho jezdce.

MARCELLO-R1 24. 3. 2011
Tady neni nad cim se zamyslet a zavidet neni co.

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife