Abaja po prvním dni sedmnáctý

vydáno 22. 2. 2011, text TZ, foto karelabraham.cz

V úvodu druhého testování v malajském Sepangu obsadil Karel Abraham sedmnácté místo. Na Ducati Desmosedici GP11 odjezdil 46 kol a dosáhl maxima v hodnotě 2.03,167.

Na nejrychlejšího Caseyho Stonera ztratil Abraham 2,180 sekundy, v průběhu dne jednou upadl. „Motorka moc poškozená není, já jsem v pořádku úplně,“ potvrdil jezdec po skončení testů.

Tým se během dne potýkal s problematickým nastavením trakce motorky. „Na výjezdu ze zatáček motorka hodně klouzala. Něco jsme vymysleli a doufáme, že to zítra pomůže,“ nastínil Abraham. Tým během dne porovnával data z motocyklů ostatních jezdců Ducati i data z prvního testování, které proběhlo před dvěma týdny rovněž v Malajsii. „Na trati je pár míst, kde se musím zlepšit já,“ konstatoval jezdec.

Během prvních testů na začátku února se Karel Abraham den ode dne zlepšoval a zakončil je časem 2.02, 465. V Sepangu budou jezdci MotoGP testovat ještě dva dny, první závod pojedou 20. března na okruhu Losail v Kataru.



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife