Abaja před GP Francie

vydáno 12. 5. 2011, text TZ, foto karelabraham.cz

Karla Abrahama čeká o tomto víkendu Velká cena Francie, která se uskuteční na okruhu v Le Mans.

„Okruh v Le Mans není jedním z mých oblíbených, jelikož se skládá asi ze čtyř druhů asfaltu. Na každém z nich se přilnavost pneumatik liší, a to především při dešti,“ říká Karel Abraham, jenž v dosavadních třech závodech v MotoGP získal dvanáct bodů.

S celkovou délkou 4 180 metrů patří legendární okruh v Le Mans, na kterém se Velká cena Francie uskuteční, k nejdelším okruhům v mistrovství světa silničních motocyklů. Kromě několika druhů asfaltu, ze kterého se skládá jeho povrch, jsou pro něj typické velice proměnlivé povětrnostní podmínky. Ty může tým Cardion AB Motoracing v čele s Karlem Abrahamem očekávat dle předpovědí počasí i o tomto víkendu.

V průběžném pořadí Karlu Abrahamovi náleží jedenácté místo, které by si český motocyklový závodník chtěl nejenom upevnit, ale rád by jej i vylepšil a vrátil se do první desítky, ve které se nacházel předtím, než kvůli pádu nedokončil Velkou cenu Portugalska.

Během závodu a následného testování na okruhu v Estorilu si navíc přivodil zranění ruky a nohy, ovšem nyní je v plné fyzické kondici a připraven vrátit se na svou Ducati Desmosedici GP11.



Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před týdnem v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...