Karel Abraham dojel v Kataru na bodech

vydáno 12. 4. 2010, text TZ, foto karelabraham.cz

Karel Abraham získal historicky první body v nové třídě Moto2.

Do večerního závodu Moto2 odstartoval Karel Abraham po nevydařené sobotní kvalifikaci až ze šesté řady, když měl 23. kvalifikační čas. Příliš optimisticky nevyzněl ani nedělní warm-up, ve kterém si dvacetiletý jezdec připsal až čtyřiatřicátý čas. Tým zkoušel nové nastavení, ale to vůbec nevyhovovalo, a tak se na závod Karel vrátil k pátečnímu nastavení stroje RSV, kdy ve volném tréninku zajel osmý nejlepší čas. Nedělní večerní bitva přinesla obrovské drama už od startu. Několik soupeřů spadlo. Karel se v chumlu jezdců naštěstí jen o něco propadl. Pak ale zabojoval a v polovině už jezdil v první dvacítce. Rychlé tempo dokázal udržet až do závěru, takže postupně se dotáhl až na bodované příčky. Cílem projel čtrnáctý. Historicky prvním vítězem závodu nové třídy Moto2 se stal Japonec Tomizawa. 
 
Karel Abraham po závodě řekl: „S dvěma získanými body jsem nakonec spokojen, i když jsem věřil, že jich povezu z Kataru víc. Škoda sobotní kvalifikace, mohlo to být výrazně lepší. Bohužel sobotní noc mi nevyšla a start ze šesté řady byl hodně těžký. V úvodu jsem také ještě o něco klesl v pořadí a byl třicátý. Pak jsem to pracně doháněl. Musel jsem se spolehnout jen sám na sebe. Ztrátu jsem ale pomalu umazával. Jelo se mi dobře, od poloviny závodu jsem měl hodně rychlá kola a to mě posunovalo dopředu. Soupeře jsem dojížděl a při předjíždění využíval hlavně toho, že jsem byl lepší na brzdy. Na rovinkách jsem na top speed zase ztrácel, ale v nájezdech do zatáček jsem to naopak soupeřům vrátil.“
 
Z Kataru se Karel Abraham vrací domů. Na druhý závod mistrovství světa, který hostí Japonsko, se vydá z Brna v sobotu.
 


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife