Misano - závod MotoGP

vydáno 4. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha Racing

Ihned po startu závodu královské kubatury MotoGP na okruhu Misano Adriatico se vedení ujal úřadující mistr světa Jorge Lorenzo, kterého pronásledoval Stoner, Pedrosa, Dovizioso a Rossi.

V tomto duchu také pokračoval celý závod, kdy si Lorenzo bezpečně udržoval náskok na vedení a nikomu jinému nedal příležitost. Následoval druhý Dani Pedrosa, který svoji Hondu také dovezl do cíle s bezpečným odstupem na třetího Casey Stonera na další tovární Hondě. Tvrdý souboj se odehrál o čtvrté místo mezi Simoncellim a Doviziosem, nakonec byl úspěšnější Marco Simoncelli, který byl klasifikován na čtvrté příčce. Andrea Dovizioso tak uzavřel první pětku.

Český závodník Karel Abraham celkem dobře odstartoval a do cíle dovezl svoji výchozí, tedy dvanáctou pozici.

Výsledky:
1. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – 44’11.877
2. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 7.299
3. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 11.967
4. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 17.353
5. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 17.390
6. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 18.092
7. Valentino Rossi – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 23.703
8. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 30.678
9. Hector Barberá – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 37.502
10. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 37.720
11. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 39.548
12. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 40.506
13. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 53.349
14. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1’02.366
15. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1’20.156



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife