Krajčovič o 3. etapě

vydáno 8. 1. 2014, text Lukáš Pour, foto Ondřej Škorpil, Ondřej Záruba

Tisková zpráva SP Moto: Třetí maratónská etapa ze San Rafaelu do San Juanu zavedla závodníky poprvé do vysokohorského prostředí, kdy se závodníci vyšplhali až 4300 metrů nad hladinu moře. Rychlostní test byl kvůli podmínkám na trati po nedávných deštích zkrácen o 133 kilometrů a měřil tak 240 kilometrů, ale i tak se jednalo o velmi náročnou etapu.
Našim borcům se však etapa vydařila. Štefan zajel 8. nejrychlejší čas a posunul se v celkovém pořadí na 10. příčku, David skončil na 23. místě, což znamená 25. místo v absolutním pořadí.

Oba jezdci se připravili na další etapu sami, bez pomoci servisního týmu a asistenčních vozů a vyrazí do čtvrté etapy, kde budou rozhodovat nejen jezdecké schopnosti, ale i technický stav motocyklů.


Ervín Krajčovič: Celý tým je rád za každou dojetou etapu bez problémů, protože pořadatel nastavil na začátek Dakaru 2014 velmi vysokou laťku obtížnosti. O to více mě těší výsledek, kterého kluci dosáhli.

Musím však přiznat, že je pro mě maratónská etapa náročná hlavně tím, že máme s jezdcem kontakt pouze pomocí sms zpráv, bez možnosti jakkoliv pomoci. Tento pocit je pro mě nový a zvláštní, protože v minulosti jsem měl na motokrosových závodech vždy jezdce po závodě v servisním depu. Zítřejší etapa bude podle informací opět velice náročná a doufáme, že se v ní kluci opět poperou o dobrý výsledek. Budeme jim držet palce, protože to je to jediné, co nyní můžeme.




8. 1. San Juan - Chilecito

Spojovací úseky: 210 km

Rychlostní zkouška: 353 km

Druhá část maratonské etapy přinese do hry mnoho strategie. Nejprve budou na začátku měřeného úseku testovány navigační schopnosti jezdců, později přijde na řadu konfrontace s opotřebovanými pneumatikami z předchozího dne. Čekají na ně jak přejezdy řek, sestupy kaňony, ale i široce otevřené terény, kde bude možné předjíždění, při kterém je potřeba nejvyšší opatrnosti a ostražitosti.



Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Špeciálne farby MotoGP - 2010 až 2021
  • Drnovy testy z pravěku - Aprilia RSV 1000R |  Ducati 999 | Suzuki GSX-R 750
  • Špeciálne farby MotoGP - 2003 až 2009
  • Motorbike 9/2021
  • Drnovy testy z pravěku - 2005 Suzuki GSX-R 600

Příspěvky motorkářů

Miluju motorky
před 2 dny v 11:22
Memoriálu Luboše Tomíčka za dveřmi!

52. ročník Memoriálu Luboše Tomíčka se uskuteční 4. října, den po Zlaté přilbě, s ročním zpožděním. Původně plánovaný 52. ročník na loňský rok se nemohl kvůli zpřísnění vládních opatření konat. Z tohoto důvodu museli pořadatelé z Auto klubu Markéta závod odložit. Věříme, že se v letošním roce situace opakovat nebude a všichni si budou moci společně opět uctít památku skvělého československého jezdce na stadionu Markéta.

Harmonogram závodu:
13:00        Otevření pokladen
16:00        Otevření stadionu
18:00        Slavnostní nástup
18:10        Start závodu
cca 20:30    Konec závodu
20:40        Závěrečný ohňostroj

Zdroje: Auto klub Markéta při PSK Olymp Praha

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 2 dny v 10:28
Společnost Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli!

Piaggio Group vyhrává soud první instance o porušení evropského patentu proti společnosti Peugeot Motocycles v Paříži a Miláně. Po názvu Vespa je uznána také jedinečnost skútru Piaggio MP3.

Rozhodnutí pařížského soudu rovněž zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Francie vyrábět, inzerovat, prodávat, dovážet, vyvážet, používat a/nebo vlastnit jakýkoli tříkolový skútr, který využívá ovládacího systému patentovaného společností Piaggio Group (včetně modelu Peugeot Metropolis), pod hrozbou zaplacení pokuty za každé padělané vozidlo.

Soud v Miláně zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Itálie dovážet, vyvážet, prodávat a inzerovat (offline i online) model Peugeot Metropolis pod hrozbou pokuty ve výši € 6 000 stanovené za každé vozidlo, prodané po 30denní lhůtě od vyhlášení rozsudku. Společnost Peugeot Motocycles musí dále stáhnout všechna padělaná vozidla z prodeje v Itálii během 90 dnů pod hrozbou další pokuty ve výši € 10 000 za každý den prodlení ve vykonání příkazu.

Zdroje: Piaggio Group

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 4 dny v 15:59
OK, tohle skutečně stojí za přečtení, Šeri pokračuje moc pěkným článkem z prostředí MotoGP o speciálních barvách!

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 9 dny v 11:12
Piaty test z archívu - Drnovy testy z pravěku, tentokrát porovnávací test!

"Račte se zúčastnit vyprávění, kterak se snadno dostanete na hranu. Nechci říkat přímo snadno a bezpečně, ale rozhodně snadno a zábavně...."

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...