Estoril - testy MotoGP

vydáno 2. 5. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Po skončení Grand Prix Portugalska zůstaly týmy královské kubatury MotoGP v Estorilu o den déle, protože dnes byl na programu první test během letošní sezony. Jezdci a týmy zde dostali možnost otestovat nové díly včetně nových pneumatik Bridgestone (1 přední a 2 zadní).

Testovalo se za téměř ideálních podmínek - v Estorilu panovalo teplé a suché počasí. Nejrychlejší čas 1:36,211 s během tohoto testu zajel italský závodník Marco Simoncelli v sedle motocyklu Honda RC212V soukromého týmu Gresini. Druhý nejrychlejší čas patři Španělu Jorge Lorenzovi na tovární Yamaze a na třetí pozici je klasifikován Australan Casey Stoner na tovární Repsol Hondě. Na čtvrtém místě test uzavřel Brit Cal Crutchlow na satelitní Yamaze týmu Tech 3 a první pětku uzavírá Ital Valentino Rossi.

Karel Abraham testoval s bolestmi ruky způsobené pádem ve včerejším závodě, test uzavřel dvanáctým časem. Bohužel i během dneška přišel další pád a Karel utrpěl pohmožděniny na noze.

Výsledky:
1. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – 1’36.211
2. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.105
3. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.391
4. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.639
5. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.171
6. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.199
7. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 1.210
8. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.249
9. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.252
10. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.468
11. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.821
12. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.876
13. Toni Elias – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.201
14. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.422
15. Nobuatsu Aoki – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 2.639
 



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife